Pazartesi, Eylül 18, 2006

Åžimdi Okullu Olduk

Bugün okullar açıldı. Bloglardaki pek çok anne için bugün çocuklarının ilk kez okula gittiği gün. Tüm yeni başlayanlara, devam edenlere ve benim Lise 2'deki koca eşşek gibilere başarılı bir öğretim yılı olur inşallah.

Ev birden bomboş oldu sanki. Tüm yaz oğlumla birlikte olunca bu sabah yalnızlık biraz zor geldi. Tek iyi yanı, saat 12 ve hala bilgisayar ben de. Yoksa bu saatte imkanı yok bana bırakmazdı.

Haftasonu kayda değer hiçbir şey yoktu. Görümcem bizde kaldı. Yedik,içtik, muhabbet ettik ve yan geldik yattık. Dün onlar 2 kardeş Foça'ya gitti. Bense koca tınazlar gibi ütülerimi yaptım. Ama bu hafta rahatım hiç olmazsa.

5 yorum:

Annelog Atölye dedi ki...

Yeni yılda başarılar:)

cenebaz dedi ki...

Teşekküerler, tüm öğrencilere başarılar

sumuklubocek dedi ki...

evet, tum ogrencilere ;)

Age35 dedi ki...

Yeni eğitim öğretim yılı hayırlı olsun..

cenebaz dedi ki...

Sümüklüböcek,Age35 ve Denizkızı , hepinize teşekkürler.