Perşembe, Ocak 10, 2008

Yerlilere Devam



T.una K.iremitçi'nin kasedi çıkmış. Henüz dinlemedim ama ilk fırsatta dinlemek istiyorum. Kararımı buraya yazarım. Şimdi biliyorum içinizden bazıları geçmişteki ilişkileri nedeni ile kızıyordur ona ama [şimdi bana daha çok kızacaksınız:))] o maviş gözlü ne yapsa kızamıyorum ben ona. Kendisine E.lton J.ohn'da "Blue Eyes" şarkısını gönderiyorum.

Geçen hafta Cuma günü okuldan geldikten sonra oğlum çok ateşlendi. Pazar sabahına dek 39,5 ateşi düşüremedik. Ancak pazar sabahından itibaren kendini toplamaya başladı. P.tesi ve Salı da okula gidemedi. Şimdi nispeten daha iyi ama öksürük ve burun akıntısı devam ediyor. Kaç yaşına gelirse gelsin o benim bebeğim olduğundan geçen hafta moralim çok bozuktu. Bu hafta annemin sağlık sorunları ile uğraştım. Annemin göz tansiyonu nedeni ile bir gözü zaten epey görme kaybına uğramıştı. Diğerinde de göz tansiyonu başlamış. Hem onu baktırıp ilaç yazdırdık, hem de gözlüklerini yenilettik. Önümüzdeki hafta da kulaklık almaya gidicez. Eskisi artık iş görmüyor, sanırım miadını doldurdu. Yenileticez.

Geçen yıl arada katıldığım arkadaş grubunun toplantısına bu yıl daimi olarak katılmaya başladım. Yarın oraya gidicem. Ayda 1 toplanıyoruz. Eski arkadaşlarla birlikte olmak iyi geliyor insana. Haftaya ise çok sevdiğim başka bir arkadaşım yıllık izne ayrılıyor. İş nedeni ile doğru dürüst görüşemiyorduk. 1 gün de onunla buluşucaz. E bu arada evin işi gücü var. Zaten bir bakıyorum pazartesi, bir bakıyorum Cuma olmuş. Hayat şu Japonya'daki ekspres trenler gibi çok hızlı gidiyor. Aaaa, sonra bu ay çok önemli bir gün var:))) O gün gelince yazarım. Bu arada çocuklar sömestreye girecek, kardeşim 28 Ocak'ta İzmir'e gelecek. Sömestr süresince bizimle olacak, çok özledim onu.Bu ay inşallah hep güzel şeyler olacak. Umarım herkes için güzel olur.

Hadi, herkese iyi hafta sonları

6 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Canım benim kıyamam ben ona. geçmişler olsun. Bu yavrular küçükken ateşlenip hasta olunca üzülüyorsun da, sanki böyle delikanlı olunca daha bir başka kötü oluyorsun hastalığında. Umarım bir daha hasta olmaz..

Bu arada Cuma güzelini beğendim. Gözleri hakikkaten çok güzel.:))

pınar dedi ki...

geçmiş olsun oğluşuna çenebaz. demek ki büyüseler bile anneler için hala bebek oluyorlar. ben de bunu büyüdükçe öğrenicem.
bu ayki özel günü de merak ettim. yıldönümü filan mı acaba?
cuma güzeli de yakışıklı olmasına yakışıklı ama.....

Hayatta Giderken dedi ki...

Benim oğlum da hastalandı bu hafta sonu ateş ve öksürük, salgından biz de nasibimizi aldık sanırım.
Eski arkadaşlarla buluşmalar çok keyifli olur, sana da iyi eğlenceler ve kayifli paylaşımlar dilerim.
Bu arada ben eski ismimle demli çay :)

cenebaz dedi ki...

Fikrişim sağol. Şükür artık iyi oğluşum.

Pınarcım, sağol. Oğlum iyileşti. Özle güne az kaldı. Bu arada o ama... ile biten cümledeki ama'nın devamını anlayamadım?

Demliçayım, size de çok geçmiş olsun. İzmir'de salgın var zaten, hastaneler dolup taşmış.

pınar dedi ki...

amanın devamı iclal aydına yaptığı hoşuma gitmediği için yakışıklı olsa bile ona sinir olduğumdu:P

cenebaz dedi ki...

Pınarcım,, bak bu konuda haklısın. Ben o konuyu gözden kaçırmışım. Bu arada 2.gıcık adam da Ferhat Göçer, ona özel post bile yazıcam bu konuda.