Çarşamba, Ocak 16, 2008

Kılım



Ben bu adama kılım. Şu çocuğu ile ilgili sorundan daha önce Cennet şarkısı ilk çıktığı zamanlardı. Şarkıda ne diyor? "Dünyaya bir daha gelsem sevgilim,arar bulurum yine seni severim..Cenneti değişmem saçının teline,ömrümün yettiği kadar seni severim" Ama maşallah arama-tarama ve sondaj çalışmaları hala bitmemiş garibimin. 3 evlilik ve 3. evlilik içinde devam eden günü birlik(doğrusu tek gecelik) ilişkiler falan. Tamam, herkes söylediği şarkılardaki gibi hayat sürmeyecek de ama adama da öyle bir misyon yükledi ki kadınlar ve medya."Romantik, gözü sevdiğinden başkasını görmeyen duyarlı adam" Halbuki o da tüm birden ünlü olan, biti kanlanan erkekler gibi ün ve parayı direkt kadın (t)avlamaya tahvil etti. Neyse, bunları geçtim de ne zamanki kızına nafaka ödememek için yaptığı cambazlıkları, attığı taklaları okudum,
ona duyduğum kıl olma durumu ikiye hatta üçe katlandı. Karına ne kadar kızsan da , aranız iyi olmasa da, eşinin maddi durumu ne kadar iyi olsa da o çocuk senin. Çeyizinde getirmedi onu kadıncağız.

Şimdi diyeceksiniz ki ne bu hiddet , bu celal. Az önce tv'de bu konuda bir şeyler gördüm ve o adam yine pişkin pişkin sırıtıyordu da, ben de burayı iç dökme yeri olarak kullandım. Sizlerin de başı şişirdim, kusura bakmayın. Oh be! Rahatladım ama...

Sonradan eklenen not: Şimdi gazetede okudum. Dün 3. eşinden de boşanmış. Ondan da bir oğlu varmış ve velayeti anne almış. O çocuklara yazık.

8 yorum:

pınar dedi ki...

o kadar kazandığı halde nafakadan kaçıyor ya yazık. ki kazanmasa nolur çocuğuna bakmak zorunda demi. benim teyzem de yeni boşandı, 4. sınıfta bir oğlu var ve kocası nafaka vermesin diye işsizim dedi mahkemede. şimdi ne teyzeme ne çocuğuna bir kuruş vermiyor. bu nasıl erkeklik, bu nasıl babalık anlamıyorum.bak ben de senin sayende burda içimi döktüm çenebaz.

cenebaz dedi ki...

Pınarcım,teyzene üzüldüm. Kadınlar her zaman evlatlarının yanında ama erkekler, eşlerinden ayrılınca çocuklarından da ayrılıyorlar. İnsan eşini sevmeyebilir, soğuyabilir ama evlattan niye vazgeçiliyor, hala anlayabilmiş değilim.

Hayatta Giderken dedi ki...

:( Bir de topluma örnek teşkil dedebilecek insanlardan biri bunu yapan pes yani..

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ben zaten ezelinden kılım buna. Sadece söylediği şarkılar güzel. O da sanatçı olmaya yetmiyor maalesef..

cenebaz dedi ki...

Hayatta giderken, haklısın, neyi örnek alınacak ki bunun?

cenebaz dedi ki...

Fikrişim, bu adama kıl olan tek kişi olmadığıma sevindim. Çünkü herkes hayran. Bence de yalnızca iyi şarkı yetmiyo şarkıcı olmaya.

Unknown dedi ki...

şarkılar güzelde adamın yaptıkları pek bi güzel değil ,bende kılım çenebazım,gizli okuyordum yorum yazayım bu sefer dedim iyi yapmışmıyım:)

cenebaz dedi ki...

Elçincecim, merhaba, hoşgeldin. Çok iyi yapmışsın:))
Demek ki bu adamceyizin seveni kadar kıl olanı da varmış, bunu öğrendik.