Pazartesi, Ocak 14, 2008

Haftasonu



Yukarıdaki resmin bizim Cumartesi grubu ile uzaktan yakından ilgisi yok ama konu ile bütünleşen en uygun bu resmi bulabildim g.ettyi.mages'de.

Cumartesi günü arkadaşımız, sağolsun çok güzel hazırlanmış. Ben saat 2 gibi oradaydım. Giderken yeni ekmek makinamda yaptığım ekmeği de götürdüm. S.öke U.n dan bin kere razı olsun. Hiç bir zaman başarısız olunmuyor. Kutunun üzerindeki tarife göre yapınca ekmeğin kabarmamasına imkan ve ihtimal yok. Bu kez tam buğday unundan yaptım, sıcacıktı da, bayıldılar. Bu arada 2 arkadaşın da 13 ve 15'i doğum günleriydi. Pastamızı da kestik. Muhabbet, curcuna ( 8 büyük,5 kız ve 1 erkek çocuk).Allahtan çocuklar başka odada b.sayar ve oyuncakların başındaydılar da çok gürültü olmadı. O gün tam hızlı çekim bir gündü benim için. Sabahtan kahvaltı hazırla, topla, beyazları makineye at, as, bu arada doğalgazcı geldi(apt. yeni yaptıracağız) onunla konuş, kuaföre git,fön çektir. Tabi sonra toplantıda dinlenmiş oldum.

Pazar günü ise öğleden sonra k.validemler ve görümcem çaya geldiler. Akşam ise biraz ütü yaptım. Malum hafta başı. Hem oğlanın okul pantolonu, gömlekleri, eşime gömlek, havlular ve yastık kılıfları. Bugün karar verdim, yemek yapmıycam. Birazdan çarşıya gidip balık alıcam. Akşam balık yaparım, yanına da rokalı, turplu,taze soğanlı bir marul salatası. Bugün yayılma günüm.

Herkese iyi haftalar.

4 yorum:

pınar dedi ki...

ekmek yapma makinasını almayı çok düşündüm ama alıştığımız ekmek tadında olmaz da yemeyiz diye vazgeçtim. bir de fazla büyük oluyor sanırım tüketemeyiz, bayatlar. ilerde büyük bir aile olursak belki alırım:)
akşam yapacağın balığı okuyunca yanında salatasıyla birlikte şimdi tok karnına bile canım çekti valla çenebaz.

cenebaz dedi ki...

Pınarcım, ekmeğin bayatlayacak zamanı olmuyo. Çünkü sıcacık çıktığından hapur hupur yiyoruz. Yok üzerine tereyağ süreyim, yok acılı biber salçasıla da deneyeyim derken ekmek bitiveriyor. Ayrıca makinanın kendi kitapçığında daha küçük ekmek tarifleir var. Gerçi ben para verip almazdım, hediye geldi de ondan var bende. Yoksa tezgah üstünde bir takravat daha, başka bir şey değil.

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Sıcak ekmek ve dostlarla sıcak sohbet gibisi yok sahiden..:)

cenebaz dedi ki...

Fikrişim, haklıısn, çok güzeldi.