Pazar, Ocak 20, 2008

Hastasıyım


Son günlerde bu şarkısının ve dahi tüm albümünün. Şiddetle tavsiye edilir, özellikle yağmurlu bir günde, uzun yolda ve bangır bangır bir sesle...

Hiçbir şey niyetle olmuyor. Geçen postta annemi kalpçiye kardeşimle birlikte götürmeye niyet ettiğimi yazmıştım. Meğer ben o postu yazarken annem rahatsızmış ve evde yatıyormuş. Öğleden sonra babamla konuşunca öğrendim. Bi de benimkilerin böyle bir adeti vardır.Açıp ta söylemezler. Biz üzülmeyelim, onları dert etmeyelim diye. Hemen atladım, gittim. Bir gece önce kalbi ağrımış, tüm sol kolunda ve sırtında ağrısı varmış. O gün doktorunu bulamadık. Ertesi gün(cumartesi) için hemen randevu aldık. Tüm tetkikler yapıldı, kalp krizi değilmiş. Ama bazı ilaçları ve dozajları değiştirdi doktor. Şükür şimdi daha iyi ama hışır gibi. Yorgun ve biraz otursa hemen yatmak, dinlenmek istiyor. Aman sağ olsun, iyi olsun,uyursa uyusun.

Cumartesi günü akşam da k.validelere gittik. 1-2 saat oturduk. Bugün eşim anneleri ile yazlıkta. Oğlum baskete gitti. Ben de fırsattan istifade b.sayar başına oturdum. Ama önce renkliler yıkandı,asıldı, yine ekmek yapıldı:)) Bu sefer ki geleneksel ekmek unundan. Yani bildiğiniz fırından alınan ekmek. Fırından alsam 40 kuruş. Dün M.igros'ta indirim vardı S.öke Unlarda; 2,50 YTL idi. Bu arada 3,5 saat süren elektrik harcaması. Ekmek bayağı pahalı geliyor bize, bir de alınan kilolar cabası:))
Neyse, c.n.b.e'de ER seyrettim. Birazdan Scrubs'ı izleyeceğim. O nedenle hadi bana eyvallah....

Hiç yorum yok: