Cuma, Ocak 18, 2008

Bu Cuma



Bu Cuma'nın güzeli de Uğur Polat olsun. Yalnız fiziğiyle değil, oyunculuğuyla, sesiyle ve duruşuyla sevdiğim bir sanatçı.

Geçen hafta annemin göz işleri ile ilgilenmiştim. Bu hafta ise kulaklarla ilgilendikk. Kulaklığı yenilendi, duyması düzeldi. Pazartesi günü de en son kulakları yıkatılacak ve inşallah daha da iyi olacak. 28 Ocak'ta kardeşim geliyor. O gelmeden annemi revizyondan geçiriyoruz, annemi daha iyi görsün diye. Kardeşim buradayken de annemi kalp doktoruna birlikte götürmek istiyorum. O da doktordan bire bir duysun annemin durumunu, içi rahatlasın.

Dün Salihli'ye gittim. Ne alaka diyeceksiniz, kel alaka:)) Eşim işi gereği her gün ilçelere gidiyor.Dün de Salihli'ye gidecekmiş. Orada da soy yönünden uzak ama candanlık yönünden çok yakın olduğumuz bir akrabamız var. "Hadi, gel seni ona götüreyim " dedi. Akşam tel. edip müsait mi diye sordum. Çok sevindi,ille gel dedi. Sabah eşimle birlikte ben de çıktım. Önce oğlanı okula bıraktık (bizim servis şöförümüz,eşim:D)oradan da doğru Salihli'ye gittik. Saat 10.30 gibi oradaydık. Eşim beni bırakıp işlerini halletmeye gitti. Canım ablamla birlikte sohbet ettik, dolaştık, yemek yedik, çaylar içtik. Saat 4.30 gibi de eşim geldi, birlikte eve döndük. Güzel bir gündü benim için.

Şu ekmek makinası geldiğinden beri ev fırın gibi çalışıyor. Her gün birine ekmek yapıyorum. K.valideye, anneme, teyzeme, eşimin teyzesine, dün gittiğim ablaya. Bugün de kendimiz için makinenin kitapçığındaki tarife göre sütlü ekmek yapıyorum. Hazır undan olmadığı için, kitaptaki ölçülere göre yaptığımdan bakalım becerebilecek miyim diye merak içindeyim.

Herkese iyi tatiller.

8 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Sinekli Bakkal'da da çok güzel oynamış.:) Sıcak, sütlü ekmek mi olsaydı şurada şimdi. Ya da cevizli ekmek.:) Mutlu hafta sonları...

denizanasi dedi ki...

:)) ya ben rejimdeydim. ama herkeste şu ekmek makinasını okudukca valla benim kelepceyi çıkarasım geliyor:))

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Bugünün Cuma olduğunu hatırlayınca Cuma güzelini görmelik kendimi atıverdim buraya :)
Ekmek makinası süper bişey değilmi. Bende bayılıyorum, özellikle Cumartesi gecesinden makinayı ayarlayıp, pazar sabahı fırın gibi kokan evimde sıcacık yataktan kalkmak süper keyif veriyor bana :)

cenebaz dedi ki...

Fikrişim, sağol,sana da iyi hafta sonları.

cenebaz dedi ki...

Denizanası, sne boşver benim yazdıklarımı. Bak ne güzel azmetmişsin, zayıflayacaksın.Zaten ööle çok da güzel olmuyo o ekmekler:))

cenebaz dedi ki...

Böğürtlengözün annesi, ben şu programlama işini beceremedim ya.Yaptığımı sandım ama sabah kalkınca tüm malzeme içünde duruyorsu. Oysa ne hayallerim vardı:))

Benim Hayatim dedi ki...

Uğur Polat'ı Yeditepeİstanbul'da çok sevmiştim. Bir gün İstiklal'de karşılaştık. Kaçamak bakışlarımı yakalayıp gülümsemişti. Çok beyfendi bir oyuncu, çok severim bende.

cenebaz dedi ki...

Mücevher jutum, haklısın doğru kelime efendi onu tanımlamak için.