Cuma, Mart 28, 2008

Yine Yeni Yeniden




Bu başlığı atmamın nedeni, gene dön dolaş George Clooney'i cuma güzeli seçmem.Bakıyorum bakıyorum, şu an için aktörler arasında daha güzelini göremiyorum:))

Bu haftayı kısaca özetlersek; pazartesi anne ziyareti, salı temizlik, çarşamba evde yayılmaca,perşembe yani dün k.valide grubunu ağırlama. Bugünse bir arkadaşımla dışarıda buluşacağız. Dün k.valide, k.peder, teyze, görümcem öğleden sonra bana geldiler. Patatesli kek ve tarifini buradan aldığım zebra keki yaptım. Valla, övünmek için söylemiyorum, bayıldılar. Özellikle patatesli keki son dakikada yapıp ılık ılık çıkardığım için tadına doyamadılar.

Gene bir haftasonu geldi. Hafta çok çabuk mu geçiyor, bana mı öyle geliyor anlayamıyorum. Herkese iyi tatiller, bol bol dinlenmeler...

9 yorum:

denizanasi dedi ki...

bu adam hoş da.. gecenlerde hakkında çıkan nahoş haberlerden sonra uzaklaştım ben bu adamdan :)))

cenebaz dedi ki...

Denizanası, ben de duydum o haberleri ama amannnn canım bize ne tercihlerinden:))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Hiiii senin hayatının güzeli delikanlı mı olmuş. Öperim o yakışıklı delikanlının güzel gözlerinden. Nice nice mutlu yıllara. Ömrü uzun, bahtı güzel olsun yavrunun. Allah bir de güzel huylu, güzel hatun nasip etsin. Biz de düğününde göbek atalım teyzeleri olaraktan.:)

Bu arada bu adam çok güzel gülüyor yahu.:)

Unknown dedi ki...

benimde bu haftam çok çabuk geçti,dur şu senin tariflere bakayım byy...

cenebaz dedi ki...

Fikrişim, hepsine amin. İnşallah o günleri de görücez.

cenebaz dedi ki...

Elçincim, tarifler güzel , dene mutlaka

uykucu dedi ki...

geçen hafta yoktum neler kaçırmışım bence bu fotoyu blogun bir kenarına koy sürekli bakalım bayılırım bu yakışıklıya...o keklerin fotosuda yokmuydu?

cenebaz dedi ki...

Figencim, aslında iyi fikir daimi bir resminin olması arkadaşın:)) Keklerin fotosu acilen tüketilmeleri nedeni ile yok:)))

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.