Perşembe, Mart 20, 2008

Dün



Dün aynı dönemde çalıştığımız , birlikte emekli olduğumuz arkadaşımla buradaydık. Konak P.ier'deki M.andolin K.afe. Benim çok sevdiğim yerlerden biri. Denizin yanında, hatta neredeyse içinde. Gelen geçen vapurları, uçuşan martıları keyifle izleyebiliyorsunuz. Çaldıkları müzikler benim yaş grubuma hitap ediyor, örneğin; Bee Gees, Dalida, Chicago, 70-80'lerin tüm yabancı parçaları. Biraz ötemizden ana cadde geçmesine rağmen tek bir araba gürültüsü yok, ne konuştuğunu anlayabiliyorsun.





Resimler kafenin kendi internet sitesinden, ben çekmedim yani. Menü güzel,fiyatlar uygun. Biz salata yedik ama salatalar resmen en büyük boy kaselerde geliyor, sonuna doğru çatlamak üzere olduğunu hissediyorsun. Tabi bir de yanında gelen o ufak ekmekleri saymıyorum, hem sıcacık , hem de çeşit çeşit.Kısacası dün muhabbetle, müzikle dolu bir gün geçirdim. Hava da izin verdi bize, yağmur yağmadı. Kapadı, açtı ama yağmadı. Biraz rüzgar vardı, o kadar.






Size mekanın içini, dışını gösterdim. Hani bazı gazeteciler var, her yazılarında bir yeri methederler , ona benzedi bu yazı da. Ama dün gerçekten çok güzeldi, paylaşmak istedim:))

8 yorum:

denizanasi dedi ki...

reklamları izlediniz:)) şaka. gerçekten cok güzel görünüyor. ya aslında ben de izmire taşınmak istiyorum. sanki orda herşey daha az stresli ve daha sakin. öyle mi ?

cenebaz dedi ki...

Denizanası, gerçekten daha az stresli. Örn; en uzak nokta Bostanlı'dan Narlıdere olsa 1-1,5 saat içinde oradasın. Hayat daha yavaş akıyor, sanki insanlar daha saygılı birbirine. tabi sonuçta yaşadığın semtle de ilgili biraz. Sonuç olarak;İzmir iyidir ya:))) Bekleriz

Unknown dedi ki...

İzmiri hep merak etmişimdir görmek istemişimdir ama henüz kısmet olmadı,günün birinde gelirsem götürümüsün benide oraya koca tabaklarda salata yeriz birlikte olmazmı?:)

pınar dedi ki...

belki mandolin cafede buluşuruz yazın çenebaz:)

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Ya deniz kıyısı olurda güzel olmaz mı ? Hep istemişimdir bende denize yakın yerde hatta denizi gören bir evde yaşamayı. Bakalım bizde kısmetse emekli olursak !! oğluşda büyümüş olur , gidip Mud.anyada yaşayalım diyorum...

cenebaz dedi ki...

Elçincim, bak Pınar da istiyor. Yazın hep birlikte orada blog kızları toplantısı yaparız belki:))

cenebaz dedi ki...

Pınarcım, inşallah bu sene görüşmek kısmet olacak:))

cenebaz dedi ki...

Böğürtlengözünannesi, resimlerden gördüğüm ve bazı programlarda izlediğim kadarıyla M.udanya muhteşem bir yer. İnşallah her şey gönlünce olur:))