Salı, Aralık 13, 2005

BuluÅŸma

Bugün eski çalışma yerinden arkadaşlarla buluşucaz. Kankayızdır üçümüz. Ben emekliydim. Diğer arkadaşım da yeni emekli oldu. Şu an tek çalışanımız var. O yüzden buluşma yine saat 12.30 da. Ancak biz 2 emekli öğle tatili ile sınırlı kalmaz, sohbete devam ederiz.

Bugün buluşacağız diye yemek işini sabahtan bitireyim dedim. Aslında hiç sevmem sabah sabah soğan kokusunu ama el mahkum. Ben genellikle yarım ya da bir kilo kıyma alır ,kavururum ve bunu dolaba atarım. Sonra da azar azar alır, (bir gün önceden mutlaka ayarlamış olurum) üzerine herhangi bir sebzeyi doğrarım. Bugünkü sebzemiz karnıbahar. Kıymalı karnıbaharı severim. Yanına da pilav , misss.

Yemek pişsin, çıkıp arkadaşlarıma kitap ve kitap ayıracı almak istiyorum. Karşıyaka'da Pan Kitapevi diye bir yer var.Orada çok mutlu oluyorum. Vitrin boydan boya cam, içeriden dışarıyı,dışarıdan da içeriyi rahatça görebiliyorsunuz. İçeride tüm raflar ve yerler ağaç. Genellikle sessiz olur ve arkadan hafif bir müzik sesi vardır.Bazen orada bütün gün dolanıp, tüm kitaplara bakmak istiyorum. CD ve kaset de satıyorlar ama bu konuda sanırım çok iddialı değiller. Çünkü çeşit sayısı çok değil. Mutlu olduğum yerlerden biri. Ticarete yatkın değilim ve böyle bir projem yok. Ama olsaydı herhalde ben de mutlaka bir kitapçı açardım. Ama kitapları okumaktan müşteriye hizmet veremezdim , o başka.

Bu arada bir de birkaç beyaz eşya mağazası gezip, ankastre ürün fiyatlarına ve ödeme koşullarına bakacağım. Malum tadilat var ya.

Buluşmayı ve piyasa araştırmamı da yarın yazarım (umarım)

4 yorum:

pınar dedi ki...

çenebaz haftasonu giremedim hiç internete. şimdi okudum aşağıdaki yazını.eviniz hayırlı olsun. güle güle, ağız tadıyla, huzurla oturun inşallah.
yakın arkadaşlarla güzel bir gün. nasıl moral olur insana. iyi eğlenceler. ayrıntıları yarın okumayı umuyorum:)

cenebaz dedi ki...

Evle ilgili iyi dileklerin için
sağol,Pınarcım.Bu arada bugün gerçekten iyi ve güzel bir gün oldu.Moral deposunu fulledim.

ZeYNeP dedi ki...

pan kitabevi nerede acilmis. 5 yildir gelmeyince turkiyeye boyle oluyor :(
iskelenin ustundeki dr yi biliyorum tek buyuk kitapci, sevindim karsiyaka icin..

zeynep

cenebaz dedi ki...

Sevgili yemek ve biz,
Pan Kitapevi Çarşı tarafından tiyatro sokağına girince solda hemen 3.-4. dükkan falan.Bir de Patasana diye kitapçı açıldı.O da çok hoş.O da Pan kitapevini geçtikten sonra sola eski Zafer sineması sokağına dönüyorsun.Yine solda 3.-4. dükkan gibi.
Bu arada iskelenin üstündeki d&r kapandı.İskele Gençlik merkezi diye bir yer oldu.Başka ? :))