Cuma, Nisan 13, 2007

Cuma Güzeli-3

layout for myspace




Aslında dün gittiğim "Söz ve Müzik" filmi nedeni ile Hugh Grant resmi koymayı istiyordum ama onun resmini bulamadım. Bununla idare edin artık.
Film süper komik özellikle benim gibi 40 yaş üzeri için. Çünkü film 80'lerde ünlü olan ama günümüzde unutulmuş bir pop yıldızının yeniden doğma çabaları. Tabi bu arada sözü edilen gruplar, şarkıcılar hep o dönemden. Filmde koptuğum sahne ise Hugh Grant'ın o 80'lere özgü dansları yaparken belini incitmesi(e tabi yaş olmuş 40-45, artık bi dur otur be adam) , bunu seyirciye çaktırmamaya çalışması, kenarda bir sandalyeye oturup ovması falan. Çok iyi anlıyorum onu:))) Niye ki, ne di mi? Yani benim gibi daha dünkü çocuk:)) Velhasılı kelam, gidin, görün, eğlenin, biraz da aşk-meşk işleri. Tam kafa dağıtmak için.

Herkese iyi tatiller.

18 yorum:

kurunane dedi ki...

allah izin verirse 5 sene sonra sinemaya gitmeyi düşünüyorum :)

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

ne idaresi bacım. kopartmışsın olayı.:))) Ahhhhh ahhhhhh...
kurunanem, bari haber ver de beraber gidek bacım.:)))

renkler dedi ki...

Günler ne çabuk geçiyor, yine cuma oluvermiş ve cuma güzelimiz Bradciğim olmuş:-)İdare edeceğiz artık, ne yapalım:-)

mayonez dedi ki...

cuma günümüz kutlu ola bacılar:)) cumanın en sevdiğim tarafı bu oldu biline:)))

çenebazım beni eğitiyorlar, mahmuzluyorlar bankacı oluyom:))

sumuklubocek dedi ki...

ay alemsin cenebaz! cok guldum hugh grant yerine brad pitt!
eh hatta daha mi iyi olmus ne ;)
yani sen beni guldurdun ya bu saatte...

nimetin.blogspot.com dedi ki...

80 lerin pop sanatçısıysa kesin bende biliyorumdur:) yalnız cuma güzellerine bir istekde bulunacağım:) bi de ethan hawk 'ı koy emi. benimle yaşıt kendisi. beni istemişti de annem vermemişti:))))))))

nimet

cenebaz dedi ki...

Kurunanem, geçer be, sayılı gün değil mi.))

cenebaz dedi ki...

Fikrişimin, eylemlerimiz devam edicek:)))

cenebaz dedi ki...

Renklercim, böyle idareye can kurban, ha:)))

cenebaz dedi ki...

Mayonezim , eğitimdesin demek. Hadi, hayırlııs olsun. Ne zaman işbaşı?

cenebaz dedi ki...

Sümüklüböceğim, hep gül inşallah

cenebaz dedi ki...

Nimetin, emrin olur:))) Haftaya inşallah. Böyle isteklerde bulunursanız benim de işim kolaylaşır. Hayır, zor oluyo o kadar yakışıklı arasında karar vermek:)))

Age35 dedi ki...

Ben de istek yapayım bari .Slyvester Stallone hayranıydım bende feci...=)

ciceklibahce dedi ki...

1.Ne güzel bir cuma olmuş:))
2.Soben aklımda:)))
3.Mutluluk filmine bende gitmek istiyordum hala oynuyormu acaba bir bakayım şimdi. ( Okuyamadığım yazılarınıda okudumda geçikmiş bir yorum:)
4.Hugh Grantın filmlerini seviyorm eğleneli oluyorlar. Bu filmede gitmeli demekki:)

cenebaz dedi ki...

Age35'im, o artık dede olmadı mı? Neyse, isteklere saygı gösterelim. Onu da listeye aldık. Bi Cuma onu da yayınlarız.

cenebaz dedi ki...

Çiçeklibahçem, hoşgeldin:))
Bu filme kesinlikle git. Hem komik, hem duygusal. Tam zihin boşaltmak için. Mutluluk filmini de şiddetle öneriyorum. Sanırım hala oynuyor.

Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

Bu film dedigin gibi bizlere göre, ama 2-3 sene alir film kanalina dusup seyredebilmek! Hugh'u koy birdaha ki sefere, bu herifin koca dudaklisi yeter ona, hic degilse Hugh hertarafta capkinlikta...

cenebaz dedi ki...

Alp ve Ege'nin annesi, söz veriyorum, istekleri sıraya koydum. Hugh de olacak önümüzdeki cumalarda.