Cuma, Haziran 30, 2006

Zor Hayat :))

Hafta nasıl geçti anlamadım. Salı günü annemi doktora götüremedim. Çünkü doktorumuz bir seminere katılmak üzere şehir dışındaymış. Salı günü dönecekmiş. İnşallah önümüzdeki hafta gideceğiz. Zaten bir rahatsızlığı yok. Rutin kontrol. Ama annem çok stresli bir insandır. Her kontrol öncesi bizi de strese sokuyor. Zaten bu kontrol tarihine karar vermesi bile 1-2 ay önceden başlıyor. Babamın tabiri ile herşeyi çok "damtraklı", yani fazla kuralcı gibi bir şey demek oluyor. Bizim ailede böyle deyimler ve sözcükler çok fazladır. Biz birbirimizi anlıyoruz da bazen diğer insanlar ve aileye yeni katılanlar "ne diyo bunlar "der gibi bakıyorlar o zaman açıklama ihtiyacı duyuyoruz.

Çarşamba günü arkadaşımla birlikte AOS'a fabrika satış mağazalarına gittim. Kendime bir kot capri ve bluz, oğluma 3 tane tişort ve 1 plaj havlusu aldım. Arkadaşım da oğluna 1 mayo ve 2 tişort aldı. Ancak biz bunları yaklaşık 3-4 saat dolaşarak hallettik. Bu arada arabanın sıcaklık göstergesi sürekli 40-42,5 arasında gitti, geldi. Varın siz anlayın yani sıcağı, nemi. Oradan da bostanlı pazarına geçtik ama yorgunluktan tekstil kısmına giremedik bile. Biraz meyve-sebze alıp hemen döndük.

Dün akşamüzeri görümcem telefon etti,akşam napıyorsunuz diye. Evdeyiz dedim. Hadi birlikte bir yerlere gidelim dedi. O, kızı, kocam, ben, oğlum, kuzenleri, onun eşi ve kızı Bostanlı'da deniz kenarında bir yere gittik. Deniz püfür püfür esiyor. Yol trafiğe kapalı, gürültü yok. Balıklar, kalamarlar, midyeler. Onlar rakı içti, ben bira. Rakıyı bir türlü sevemedim gitti. Bu yaştan sonra da alışacak halim yok. 2 bira , deniz, balık derken bir de havai fişekler patlamaya başladı. 3 genç bizden ayrılıp başka bir kafeye oturmaya gittiler.Biz 5 yaşlı(!) başbaşa kaldık. Muhabbet güzeldi. Gece kendimi yatağa nasıl attığımı bilemedim. Sabah da kalıp gibi kalktım.

Şimdi ufak bir çanta hazırlamak lazım. Malum akşamüzeri Çeşmeye gidicez. Haftasonu yine deniz, havuz, güneş. Valla hayat zor be:))

7 yorum:

denizkızı dedi ki...

İyi bir hafta sonu geçirmenizi diliyorum cenebaz,Keşke ben de çıkabilsem artık yıllık izne özendim size valla:)

Oya Kayacan dedi ki...

sİzmir yaşantımın en güzel günleri hafta sonunu Çeşme'de geçirmekti. Altın Yunus'a inen dört yol ağzında sol köşede avlu içinde iki katlı bir köy evi. Durur mu ki yerinde acaba? Mümkün mü?

hayal dedi ki...

Ya ama ama tatil istiyorum ben de.. Ama deniz gunes kum uclemesinin oldugu bir yerde..
Bu guzel gunesli cumartesiyi de hastane koselerinde parcalanarak gecirmek istemiyoruum

vintage biscuit dedi ki...

Cesme superdir
aya yorgiye bayilirim
tabbiii kumru sunada :)

cenebaz dedi ki...

Denizkızım,inşallah çıkarsın yıllık iznine. Gerçekten bu sıcaklarda İzmir çekilmiyor.
Oya hanım,söz bu haftasonu gidince bakıcam o evin olduğu yere,kulaklarınızı da çınlatmayı unutmadan.
Hayalcim,deniz,güneş,kum benim de favorim ama havuz ve güneş te bazen yetiyor. Napalım,katlanıyoruz artık zor koşullara:)
VB'cim,kumruyu Hüseyin'de mi yiyelim, Şevki'de mi?
i

Gün dedi ki...

Çok zormuş cidden :) İyi eğlenceler...

allevk dedi ki...

6 aydır izmir'de yaşıyorum, İzmir'e hiç ısınamamaıştım ama öyle güzel anlatıyorsunuz ki İzmir'i, blogda bahsettiğiniz heryere gidesim geldi. AOS neresi?