Salı, Temmuz 20, 2010

Düğün ve daha fazlası


Eh, düğün düğün derken o da geçti, bitti, gitti. Düğün klasik Türk düğünü gibi değildi. Alsancak'ta yemyeşil bir ortamda güzel bir yemekti. Öyle göbek havası, gelinin anası çıksın, danası çıksın, hiç biri yoktu. Zaten erkek tarafı diye bir şey yoktu, malum damadımız Ame.rikalı. Hepimiz kız tarafıydık. O yüzden daha da samimi bir ortam oldu. Yemekler çok güzeldi. Yemek boyunca hafif müzik çaldı.Pastayı kestikten sonra dans edildi. 12 gibi dağıldık. Gençler hep birlikte başka bir yerde eğlenmeye devam etmek için bizden ayrıldılar. Ben kendi adıma hem çok eğlendim, hem çok zevk aldım. Çocuklar ertesi gün hemen Tür.kiye turuna çıktılar. Şimdi Kap.adokya'dalar. Daha sonra Ef.es, Mer.yem Ana, Şir.ince güzergahı üzerinden güneye inecekler. Son 4 gün İst.anbul ve sonra dönüş. Yarın döndüklerinde kuzende yemekte hep birlikte olacağız. Bakalım yabancı damadımızın bizler ve ülkemizle ilgili görüşleri ne, öğreneceğiz.

Bu hafta düğün sonrası hemen Çe.şme'ye dönmeyi düşünürken eşimin bazı tahlilleri nedeni ile kaldık buralarda, hem de bu sıcaklarda. Oğlum da arkadaşları ile Fet.hiye'ye Kel.ebekler Vadisine gitti. Cuma sabahı İzmir'e dönecek. Eşimin işleri de perşembe günü biteceğinden 1 gece daha bekleriz, oğlumuzu da alırız gideriz Çe.şme'ye dedik. Giderken ka.yınvalidemi de götürücez. Kardeşim bu hafta sonu An.talya'ya geçiyor. Oğlu, anneannesi ile orada. Eşi de İst.dan geçip onlara katılacak. 1 hafta sonra da kardeşim yeğenimi de alıp İzmir'e gelecek. Sonra da annemleri alıp Çe.şme'ye bizim yanımıza gelecekler. Herhalde 15 gün kadar kalıp sonra tekrar İst.a dönecekler. Sanırım annemler de İzmir'e döner. Zaten Ramazan diye kayı.nvalide de ya İzmir'e ya da Fo.ça'ya geçer. Kısacası koşuşturma sürüyor.

Bugün Serapçım uğradı bana sabahtan. Biz henüz kahvaltı etmemiştik, o da tahlil yaptırmış, açmış. Hep birlikte geç bir kahvaltı ettik, kahveler içtik. Serap gittikten sonra görümcem uğradı. Onunla da sohbet, bu kez kayın.validem hadi senin annenlere gidelim dedi. Annemlerde de 5 çayı içtik. Eve geldiğimizde saat 8 gibiydi. Bu sabah daha doğrusu sabaha karşı oğlumu yolcu ettiğimden dün geceden 3-4 saatlik uykuyla duruyorum, gözlerimin içinde sanki kum tanecikleri var. Ama daha uyumak da istemiyorum. Dayanabildiğim kadar oturmak amacım. Epeydir uzak kaldığım b.sayarıma doyayım birazcık:))

Herkese iyi geceler

6 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Allah mutlu etsin, darısı tüm bekarların başına diyeyim.
Yalnız inanın okurken ben yoruldum sıcakta koşuşturma trafiğinize, kolay gelsin. Bu yazlıklar kafa dinleme değil de misafir ağırlama ve yorulma mekanı oluyor yaz gelince. Ne diyeyim sağlık yerinde olsun da koşturalım değil mi.
Sevgiler yolluyorum...

cenebaz dedi ki...

Leylak Dalı, evet gerçekten de dinlenme değil yorulma yeri yazlıklar. Napalım allah sağlık versin, nasılsa bütün kış dinlenicez:))

pie kurabiye dedi ki...

Başım döndü inan ki.Ben bazen markete gidecek hal bulamıyorum kendimde.Resimleri gördüm facebook ta.çok güzel olmuş gece.Darısı bizimkilere...
Öptüm.

cenebaz dedi ki...

Petekçim, günde kaç posta markete gidiyorum ben bile sayamıyorum. 15 Ağustos'a kadar bu yoğunluk sürer herhalde, sonra çekirdek aile olarak tatil yapalım istiyorum ama bakalım tabi, kısmet. Gece gerçekten çok güzeldi Petek, inşallah sırası gelince bizimkilerin de mürüvvetlerini görelim sağlıkla, mutlulukla. Ama eğitim şart:)) Önce okullar bitsin, askerlikler yapılsın,işe girsinler, ondan sonra evlilik, di mi?

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Canım Çenebazım,bu kadar teklifsiz uğrayacağım kaç kişim var benim?Sağol,iyi ki varsın.Ne lezzetli ve keyifli bir kahvaltıydı o öyle..Az mı matrak yapıp güldük.Yaşasın banka kardeşliği..Ha sahi bi de burç kardeşliği !! Teşekkürler..

cenebaz dedi ki...

Serapçım, bizde her türlü kardeşlik var senle. Zaten kardeşlerimizle bile bu kadar benzeşmiyoruz:))Her zaman bekliyorum.