Salı, Şubat 10, 2009

Hastayım



Tam bu kışı hasta olmadan atlattım diye sevinirken, ne kadar aceleci davrandığımı anladım. Çok şükür ateşim yok ama sanki dayak yemişim gibi tüm vücudum ağrıyor ve en önemlisi boğazıma bir kedi oturmuş, sürekli tırmalıyor sanki. (Ne benzetmeler ha) Dün annemdeydim. Öğleden sonra birden başladı. Hemen t.heraflu aldım, s.trepsils emmeye başladım ama pek yetmeyecek gibi. Sabahtan beri içtiğim çay ve benzerlerinin haddi hesabı yok, üstelik hepsinin içine yaklaşık 1/4 de limon sıkıyorum. Dü gece t.heraflunun etkisi ile 8.30 gibi uyuyup, 12 gibi uyandım. Sonra da gece 2 falandı uyuyabildim. Perşembe günü de arkadaş toplantımız var, o güne kadar iyi olmak istiyorum(gezentiye bak, gezmek için iyi olmak istiyor)

Gelelim sömestr tatiline. Pazartesi günü geldi kardeşim ve yeğenim. Salı gününden itibaren de yeğenim bende kaldı, taaa gidene kadar. Geceleri ben, oğlum, yeğenim hep bir arada yattık. Yeğenim daha 6 yaşını yeni bitirdi. Her gün bir aktivite vardı. Bir gün alışveriş merkezindeki oyuncaklara gittik. Bir gün doğal yaşam parkına, hayvanları görmeye. Bir gün sinemaya-Despero filmine- Diğer günlerde de bilumum çocuk parkları ziyaret edildi. Benim için çok zevkliydi, unutmuşuz küçük çocuğu. İyi geldi. Bir tek 31 Ocak'taki İzmirli bloggerlar toplantısına çok istediğim halde katılamadım, ona yanıyorum. Ama o gün tüm akrabaların bana gelebileceği tek gündü. Bendeydiler, olmadı, gidemedim, inşallah diğerine:))

O güzel günlerin tek üzücü yanı son pazartesi gecesi annemin rahatsızlanmasıydı. O gece tansiyonu 18-10 olmuş, kusmuş, başı fırıldak gibi dönüyormuş. Sonunda doktora götürdük. Doktor tabii ki tuz rejimi(elinden tuzluk düşmüyor) verdi, bir de tansiyon ilacını değiştirdi. Şimdi şükür iyi. Ama o birkaç gün kabus gibiydi. Kardeşim giderken aklı burada kaldı. Neyse ki şimdi iyi. Kardeşimin de 4 ay sonunda yapılan tomografileri iyi çıktı, çok şükür hiç bir şey yok. İnşallah hep de böyle gidecek.

Biraz da siyaset. Bu hökümetin başı bizi salak mı sanıyor? D.avos'ta kendi organize ettiği ve diğerlerini de alet ettiği şovla birkaç puan arttırdı seçimdeki payını. Şimdi de I.M.F.'ye mi kafa tutuyor? Yular onların elinde, kime kafa tutuyorsun. Seçimlerden önce anlaşma olmazmış da, ülkenin menfaatlerini koruyacakmış da. Açılımı şu; Zaten biz anlaştık, seçimlere kadar karşılıklı oyalanıp bir efelik gösterisi daha yapacağım, sonra kulaklarınızın arkası da dahil, allah ne verdiyse...

Hadi kalın sağlıcakla,

Not:Resim "getty images" den.

12 yorum:

FİGEN KARAVAŞ dedi ki...

Çok gecmiş olsun canımm.
Ben de aynen senin gibi oldum gecen haftalarda aniden bogaz yanması ama ne yanma ve hemen antibiyotik aldım cunku benim kronik faranjitim var ona ragmen 2 gun yattım! Ve sonra oğrendim ki genel bir salgın varmıs her kes bu tip bir durum yasıyormus.

Umarım hemen atlatırsın , yeniden toplanıyoruz mail gelmiş olmalı sana da:) Hemen cevap yaz emi:)

Sevgiler,
Figen Karavaş

Unknown dedi ki...

Geçmiş olsun sanırım salgın bende iki gün senin gibi dolaştım,bugün biraz iyiceğim:)küçük çocuk bende özledim sanki:))

Asortik Krep dedi ki...

Çok geçmiş olsun..

cenebaz dedi ki...

Figencim, sağol canım. Sana da geçmiş olsun.Valla, toplantımıza gelmek istiyorum ama bu kez de bir mani falan çıkar diye korkuyorum. Sen beni gelecekmişgibi düşün, aksi bir şey olursa yine yazarım.

cenebaz dedi ki...

Elçincim, sana da geçmiş olsun, sürülüyor demek ki. Senin küçük için halşa şansın var, değerlendir:)) Bana artık torun olur:)

cenebaz dedi ki...

Asortikçim, teşekkür ederim.

Nenoni dedi ki...

geçmiş olsun

cenebaz dedi ki...

Nenonicim, teşekkürler.

denizanasi dedi ki...

ya ben diyorum hep bu virüsler artık bloglardan da bulaşıyor sanırım :) çok geçmiş olsun...

cenebaz dedi ki...

Denizanası, haklısın galiba:)) baksana herkes hasta. Sağol canım.

uykucu dedi ki...

çok geçmiş olsun hadi azıcık kalkıp ödülünü almaya gel!!

cenebaz dedi ki...

Figencim, ödülün için sağol. Hem de sayende post yazdım.