Pazartesi, Ocak 26, 2009

Tatil Başladı

Geçen hafta yoğundu. Çarşamba günü arkadaşlarım bendeydi. Perşembe günü ise ben bir arkadaşıma gittim. Akşamına doğum günüm nedeni ile ben, eşim, oğlum, görümcem, eşimin kuzeni ve kızı yemeğe gittik. Oradan da görümceme geçtik. Pasta almış bana, dileğimi tutup mumumu üfledim. Cuma günü anneme uğradım. Cumartesi eşimle dolaşarak geçti. Dün ise k.validem aşure yapacaktı, ona gittik.

Bugünse heyecan dolu bir bekleyiş içerisindeyim. Birazdan kardeşim ve yeğenim gelecekler. Ben şimdi onları karşılamak için havaalanına gitmek üzere evden çıkacağım.

Bu postu yazayım dedim. Belki gezmekten zaman bulamam. Artık onlar döndükten sonra yeni post yazarım.

Tüm anne bloggerlara ve çocuklarına iyi tatiller..

6 yorum:

Unknown dedi ki...

dönüşünü bekliyor olacağım...

pınar dedi ki...

geç kaldım ama doğum gününü kutlamadan geçmek istemedim çenebazcım:) geçmiş doğum günün kutlu olsun:) iyi ki varsın:)

denizanasi dedi ki...

uzatma arayı :)

cenebaz dedi ki...

Elçincim, inşallah en kısa sürede:))

cenebaz dedi ki...

Pınarcım, sağol canım. Ama sen bloğunu çok boşladın ya,Yağmur'un yeni fotolarını ve marifetlerini görmek istiyorum:))İkinizi de çok öpüyorum.

cenebaz dedi ki...

Denizanası, inşallah Perşembe'ye görüşeceğiz:))