Salı, Nisan 22, 2008

23 Nisan Kutlu Olsun



Yarın 23 Nisan. Hepimize kutlu olsun. Bu güzel günü bize armağan eden Atamız da var olsun. Bu arada balkonlarınıza bayraklarımızı asmayı da unutmayalım:))

Ülkede çok acaip şeyler oluyor, burayı lütfen okuyun, özellikle bu günlerde:(

Pazar günü.k.valideleri Foça'ya götürdük, yerleştirdik. Onlar yazlık sezonunu açtılar. Gerçi ertesi gün temizliğe kadın gelecekti ama o pis evde yatılmaz diye görümcemle biraz evi toparladık. Tabi alışık olmayan bünye hemen yoruldu. Neyse ki hasta falan olmadım. Akşamüzeri, bizden 1 hafta önce yazlığa gelen k.validemin arkadaşı bizi çaya çağırdı. Valla kuş sütü eksik denir ya, öyle bir sofra donatmıştı. Çaylar içildi, kekler, poğaçalar, sarmalar yenildi, muhabbetler edildi. Bu arada görümcemin diyet yine yalan oldu:)) O, böyle her 2-3 haftada bir diyete başlar, sonra bırakır. Tabi sonuçta değişen bir şey olmaz.

O gece dönüşte o kadar yorgundum ki ütü falan yapamadım. Sabah bizimkiler kalkmadan oğlana 1 gömlek, 1 pantalon, eşime de 1 gömlek ütüledim. Onlar gittikten sonra da kalanları hallettim. Öğleden sonra anneme gittim.

Bugün izne çıkabilen arkadaşımla kitap fuarına gidiyoruz. Oradan da Alsancak'a geçip bir yerlerde oturacağız, diğer arkadaşımız da o zaman bize katılacak. Onun 3'e kadar başka bir işi varmış, o yüzden fuara gelemiyor.

Yarınsa malum tatil, herkes evde. Aslında Çeşme'ye gidelim diyorduk ama hepimiz gevşedik. Çünkü Çeşme'ye gidelim denince gene nerden baksan en geç 9'da kalkmak lazım. Yarın ailecek yayılalım azıcık. Geç kalkalım, uzun uzun kahvaltı edelim, gazetelerimizi okuyalım istiyoruz.

Ben artık kaçayım, daha hazırlanıcam, arkadaşıma gidicem. Herkese iyi bayramlar....

ÖNEMLİ NOT:Bundan sonra cuma güzeli yayınlamayacağım. Onları her daim sağ köşede görebilirsiniz. Çünkü dönüp dolaşıp bakıyorum da bu ikiliden daha güzeli yok kardeşim:))

7 yorum:

Elçince dedi ki...

Yarın bayram erken kalkın çocuklar giyelim en rahat giysilerimimzi yayılalım gazete okuyalım bugün bayyyraaammm...

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Öncelikle not kısmına tamamen katılıyorum :) Sayfana geldikçe yazası gelecek insanın :)
Tüm çocuklarımızın bayramı kutlu olsun. Benim oğlanda ananesiyle stayduma (stadyum deyecek :) gittiler,bayram yapmaya.
Yaz sezonu açılıyor tek tek. Bende akşam giysileri çıkardım, en azından çok kalın kazak pantolon v.s. kaldırdım, dolaplar açıldı vallahi.
Size bol dinlenmeli iyi tatiller...

cenebaz dedi ki...

Elçinim, yayıldık valla:))

cenebaz dedi ki...

öğürtlengözün anensi, ne iyi etmişsin kışlık-yazlık yapmakla. Ben de bi güç bulsam yapıcam ama , aması var işte. Sadece eşimin kısa kollu gömleklerini çıkardım, uzun kolluları kaldırdım o kadar. Diğer işlere üşeniyorum.

fikriminincegülü dedi ki...

Hakikaten bu ikisinin yerini tutabilecek yok diyorum. Allah özenmiş de yaratmış diyorum. Bir de bunlar erkekse, diğerleri ne, diğerleri erkekse bunlar ne diyorum.:)

Tüm çocuklarımızın bayramı kutlu olsun. Ülkemde her daim böyle güzel bayramlar yaşansın. Her şey iyi olsun diliyorum.:)

cenebaz dedi ki...

Fikrişim, yalnız madalyonun bi de öbür yüzü var. Hani şu Slav ırkı kadınları. Onlar kadınsa biz neyiz, biz kadınsak onlar ne:))))

Hepimizin bayramı tekrar kutlu olsun, umarım nice bayramlarımız olur

Dumuro dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.