Pazartesi, Şubat 26, 2007

Neler Yaptım?

Geçen hafta gezmekten yorgun düşen Çenebaz olarak, Perşembe ve Cuma günleri evde dinlendim. Cumartesi eşim annelerini yazlığa götürecekti ama son anda vazgeçtiler. Oysa onlar gidiyor diye ben de kızlarla Alsancak'ta buluşmak için sözleşmiştim. Kayınpeder de bize geldi, baba oğul onlar evde oturdular, ben arkadaşlarla buluştum. Ha, bu arada sabah eski apt.dan komşum aradı, akşam size gelmek istiyoruz diye. Ben de buyrun dedim. Hemen çıkıp yufka aldım, böreği hazırlayıp dolaba attım. Cumadan yaptığım ıslak kekim vardı. Bir de lor kurabiyesi aldım. Zaten çerez, meyva falan var. Neyse, oradan föne , oradan da Alsancak'a. Hiç aklımda yokken kendime bir çanta aldım. Yargıcı'da inanılmaz ucuzluk vardı. Herşey %70 indirimdeydi. 180 liralık çantayı 53 liraya aldım. Gerçi daha kullanamam, baharlık bir model. Kızlarla bir yerlerde oturduk, yedik, içtik, muhabbet ettik. Akşamüzeri dönüşte doğru mutfağa, böreği attım hemen. Zaten 8.30 gibi geldiler. Akşam da ortam güzeldi. Eski dostları görmek güzel oluyor.

Eşim ve anneleri pazar günü Foça'ya gittiler. Ben oğlanın kursunu bahane ettim, gitmedim. Ama 10 tane gömlek, 5 tişört ve sayısını anımsayamadığım kadar havlu, yastık kılıfı, ıvır zıvır ütüledim. Biraz yemek yaptım. Sonra da birkaç dizi izleyip, kitap okudum. Akşamüzeri eşim gelince çıkıp biraz dolaştık ama hava çok rüzgarlıydı. Sersem ediyor insanı rüzgar. Turu kısa kesip eve döndük. Akşam da teyzesi geldi oturmaya. Buz patenini seyrettik.

Bugün devlet daireleri ile işim var. Önce Taşıtlar vergi dairesinden "borcu yoktur" yazısı alıcam, arabanın vizesi gelmiş. Sonra da nüfus dairesine gidip vukuatlı nüfus cüzdan örneği alıcam, onu da bankadan istediler. Halbuki emekli olurken ki Mart sonu tam 3 yıl olacak, vermiştik. Ne değişti ki sanki? Devlet dairesi ile uğraşmak zor, inşallah çabuk biter işlerim. Eğer öğlene kadar biterse anneme gidicem.

Yarın da 9 ayın çarşambası biraraya gelecek. Önceden kararlaştırılmış bir klasik emekliler toplantısı var,allahtan evi bana yakın bir arkadaşta. Ama ben karşıdan gelenleri gidip iskeleden alıcam. Bu arada okuldan aradılar. Yarın gidip çocuklardan aidat toplanacakmış(oğlumun sınıfında ben temsilci oldum) Onları okul aile birliğine teslim edip, makbuzunu alıp, tekrar sınıfa götürmek lazım. Onun için de bir teneffüs para topla, ikinci teneffüs makbuzu götür, vakit alıyor. E, toplantı var, bi fön çektirmek lazım:) , kızlara güzel görünelim, yaşlılığı azıcık kapatalım.
Yani emeklilik zor, hep koşuşturma hep koşuşturma:))

20 yorum:

pınar dedi ki...

aaa noldu ya az önce tam okuyodum yanlışlıkla kapattım sonra bir daha açtım ama artık okuyamıyorum çenebaz:(

pınar dedi ki...

hah tamam düzeldi:)

pınar dedi ki...

"Yani emeklilik zor, hep koşuşturma hep koşuşturma:))"

yapma allahaşkına yaa:))

cenebaz dedi ki...

Pınarcım, çok koşuşturmam lazım, çoookkk :)) Canım azıcık imrendireyim dedim, herkesi:)

PERİLİ KÖŞK dedi ki...

Valla ben imrendim mesela ,benim koşuşturmalarım saatli, uyulması gerek zamanlı olmasında, ben koşuşturum zevkle hem karşıyaka sokaklarında,Alsancaklar da AHH cız bız oldum burada..

Annelog Atölye dedi ki...

Kolay gelsin Çenebaz, ne çok iş, koşturmaca var böyle:)

ciceklibahce dedi ki...

Çalışmıyorum ama benimde genelde koşuşturmacayla geçiyor günlerim. O yüzden çalışanlara saygım sonsuz nasıl yetişebiliyorlar diye:)

kurunane dedi ki...

çenebazcım o kadar güzel anlatıyorsun ki sanki bir arkadaşımla yüzyüzeymişim o anlatıyorda ben dinliyormuşum gibi.

Bocuruk dedi ki...

Emeklilik koşuşturması için darısı başıma diyorum :))

cenebaz dedi ki...

Periliköşküm, 20 yıl boyunca o zamanlı koşuşturmalardan sonra keyfini çıkarıyorum saate bağlı olmamanın. Sırf bazı işleri hallatmek uğruna yıllarca öğle yemeklerini 5 dakikada yiyip, sokaklara atmıştım kendimi. Tabi yalnız ben değil, benim gibi tüm bankacı hanım arkadaşlarım. Özellikle hanım diye belirttim, çünkü ne hikmetse erkek arkadaşlar maşallah yayılırlardı, hiç öyle problemleri yoktu.

cenebaz dedi ki...

Annelogcum, sağol. Zor oluyo be:)

cenebaz dedi ki...

Çiçeklibahçe, çalışırken aslında daha programlı oluyor insan. O kısıtlı zamanı en rantabl şekilde kullanmak için herhalde.

cenebaz dedi ki...

Kurunanecim, ben bi de bunları kaç baskı anlatıyorum. Annemlere, en yakın 3 arkadaşıma daha. Bende çene bol.

cenebaz dedi ki...

Bocurukçum, darısı başına diyelim ve tüm emekliliği bekleyenlerin:)

Swayline dedi ki...

Gezmeler,süslenmeler ohhh. Sosyalliğin kıskanılmayacak gibi değil yani Çenebazcım. :)
Biz kadınlar ortamda başka kadın varsa, süslenme işini daha bi ciddiye alıyoruz dimi, sen ne dersin?

Ayçiçeği dedi ki...

İyi koşuşturmalar dilerim. Geçen haftanın koşuşturanı olaraktan çok iyi anlıyorum seni :)

Sen de galiba sürekli fön çektirmeyi sevenlerdensin :))

cenebaz dedi ki...

Swayline, haklısın, bu hafta sossyalliğim tavan yaptı:)
Bu arada haklısın, kadınların adınlar için süslendiği artık herkesçe kabul edilen bir gerçek.

cenebaz dedi ki...

Ayçiçeğim, yok ben öyle fazla fön çektirmem ama bir toplantı falan varsa iyi oluyor. Çünkü saçlarım gür ve dalgalı. Kendi haline bırakınca çok kötü oluyor.

gazel vakti dedi ki...

Şekerim okurken hem keyiflendim hemide yoruldum. Ne güzel yazıyosun hay maşallah. Söz bak daha sık gelicem.

cenebaz dedi ki...

Gazelvakti, hep burdayım, her zaman beklerim:))