Pazartesi, Aralık 18, 2006

Kaza

Çarşamba günü nihayet İlk aşk filmine gittim. Ben çok beğendim. Oyuncular süper, Foça manzarası süper, konu da iyiydi. Ben çok zevk alarak seyrettim.

Perşembe günü şu bizim emekliler günü toplantımız vardı. Bu kez gideceğimiz arkadaş Hatay'daydı. Bir de olayı çaydan öğle yemeğine dönüştürmüştük. O yüzden saat 12 gibi 2 arkadaş yola çıktık. Yarımı biraz geçe oradaydık. Herşey gayet güzeldi. Ancak saat 4 gibi benim cep tel. çaldı. Arayan eşimdi. Çok kısaca kaza yaptım, araba mahvoldu, 112'yi aradım, cankurtaranı bekliyorum, ben seni sonra ararım deyip kapattı. Tabi ben meraktan çıldırdım. Arıyorum, tel. sürekli meşgul. O civardaki bir hastanede görevli olan eniştemizi aradım. Haberi varmış. Merak etme, ben 112'yi gönderdim dedi. Gerçi tel.la konuşmuştum ama yine de sağlığı konusunda endişeliydim. Üstelik de bilirim, eşim çok güzel ve sakin araba kullanır. Pek hız yapmaz. Neyse sonuçta ben hemen eve döndüm. Bu arada tel.dan birbirimize ulaştık. İyiydi, burnu bile kanamamıştı. Arabanın ön kaporta kısmı sürücü mahalline kadar yoktu. 8/8 karşıki suçluydu ve şükür karşıdakinde de bir şey yoktu. 112 güzelce muayene etmiş. Ayrıca enişteye de gidip muayene olmuş. İç kanama falan olasılığına karşı. Tüm doktorların dediği 2 gün tüm vücudun sızlayacak, merak etme, ağrı kesici al, geçer demişler. Sağolsun, patronu aradı, Cumayı izin verdi. Pazara kadar evde yattı. Cuma-cumartesi gerçekten ağrıları çok kötüydü. Pazar günü düzeldi. Bugün de işe gitti. Şükür iyi, verilmiş sadakamız varmış. Ama tabi bir de işin psikolojik tarafı var. Şimdi hep yine araba kazası yapıcam, ölücem diye tedirginliği var. Her ne kadar biz destek olsak ta herşey kendi beyninde bitiyor. Ama el mahkum, bugün yine araba kullanacak. Umarım çabuk atlatır.

7 yorum:

renkler dedi ki...

Canım geçmiş olsun. Neyse ki eşinin sağlığı iyi. Ne kadar dikkatli kullanırsak kullanalım karşımızdaki nasıl kullanıyor. Biz eşimle trafiğe çıktığımızda iki kişi kullanıyor gibi oluyoruz. İkimiz de pür dikkat. Zaten o kadar deli kullanan insan var ki hep kendimi kasarak oturuyorum arabada...

annelog dedi ki...

Ucuz atlatmış!!Büyük geçmişler olsun!

Koyubeyaz dedi ki...

Cok gecmis olsun allah bir daha gostermesin...

Gün dedi ki...

Geçmiş olsun verilmiş sadakanız varmış :(

ciceklibahce dedi ki...

Çok geçmiş olsun:) İlk araba kullandığın gün biraz zor olsada direksiyonun başına oturunca geçiyor. Kullanıyorsun arabayı ama ya bana da birşey olsaydı düşünceleri ilk günlerde hep aklına geliyor. Zamanla oda geçiyor. Kaza yaptığın yerden geçerken her seferinde tekrar o an geliyor gözünün önüne.
Ben de 5 sene önce çeşme otobanında tek başıma yüksek lisans dersime giderken yağmurda arabam kaymıştı ve kaza geçirmiştim. Bana birşey olmadı ama arabam hurdaya çıkmıştı çok korkmuştum. Araba hiç durmuycak birazdan ölücem diye acayip korkmuştum. Sonra araba durdu ve ben fırlayım indim.
Şuan sadece oradan geçerken aklıma geliyor.

Asortik Krep dedi ki...

Geçmiş olsun..

cenebaz dedi ki...

Renkler, Annelog,Koyubeyaz,Gün, Çiçeklibahçe ve Asortik Krep hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim.