Pazartesi, Aralık 13, 2010

Kar


Cumartesi günü eşimin sağlıkla ilgili( önemli bir şey değil, her zamanki gibi bizimkinin evhamları) bazı çekimleri nedeni ile sabahın köründe yola çıktık. Zaten sabah 7'de kalkmışız, kahvaltı bile canım istememiş, hatta çay bile içmemişim. Kısaca afyonum patlamamış. Asık suratla giderken Girne Caddesine döner dönmez ikimizin de yüzü aydınlandı. Tüm Yamanlar karlar altındaydı. Her gök görmemiş İzmirli gibi bizde de bir sevinç, bir mutluluk. Sanki Uludağ'a bakıyoruz. Sonuçta dağın alt kısımlarında kar yok ama alışık değiliz tabi biz:)) O andan sonra gün güzelleşti. Gittiğimiz yerde de bekleme salonu hem dağa bakıyordu hem de uzun bir süre ince ince kar yağmaya devam etti. Ben de sıcacık bir ortamda karları seyrederek onu bekledim.

Cuma günü bir arkadaşımla Konak'ta buluşup Man.dolin Ka.fe'ye gittik. Giderken öğle güneşinin etkisi ile de hava gayet normaldi. Ama akşam üzeri ne zaman sahilden vapur iskelesine doğru yürümeye başladık, rüzgar ve soğuk resmen ısırıyordu. Yani aynı gün hem ılık bir sonbaharı hem de dondurucu bir kışı yaşadık. Aslında cuma akşamından cumartesinin nasıl olacağı belliydi de biz inanmak istemedik.

Pazar günü ise tüm gün evde tembellik yapıp, yayıldık. Sıcacık evde uzuuun bir pazar kahvaltısı, gazeteler, biraz tv derken akşamı ettik. O soğukta dışarıya çıkmayı gözümüz yemedi. Bu arada pazar günü bi tanecik yeğenimin, Kaan'ımın doğum günüydü. Malum İstanbul'dalar. Telefonla konuşup, kutladık onu. Hediyesini daha önceden göndermiştik zaten.Nice sağlıklı, mutlu yıllara inşallah. Gurbetlik çok zor. İyi haber, sömestrede geliyorlar, uçak biletlerini almışlar bile:))Pazar akşamının sonuna ise Beh.zat amirimle nokta koyduk.Sonunda doğru gün ve saati buldular, inşallah değişmez, daha doğrusu dizi yayından kalkmaz umarım.

Bugün de anneme gittim, her pazartesi olduğu gibi. Poğaça yaptık, muhabbet ettik. Annemin yaptığı sütlacı (benim ağız tadıma uygun yapan tek kişi) zevkle ve özlemle mideye indirdim. Bu arada sabahtan 2 posta çamaşır yıkamıştım. Akşam gelince de onları kaloriferde çabuk çabuk kuruttum.

Oğlum, yarın ilk direksiyon dersini alıcak, pazar günü ise yazılı sınavı var. Sınavı takmıyor da, direksiyon dersi için belli çok heyecanlı. Erkek çocuk olmasına rağmen araba kullanmaya hiç heves etmemişti şimdiye kadar, çok ilgisizdi. Babası bazen boş yerlerde gel öğreteyim derdi, o istemezdi bile. Sanırım bu sefer bu kadar istekli olmasında, kız arkadaşının ondan önce ehliyet alması da etkili:)) Hayırlısı...

İlk günü geçmiş olsa da, kalan kısmı için herkese iyi haftalar...

Not:Foto, Yamanlar Dağının tepesindeki Karagöl. İnternetten aldım. Burası hakkında daha fazla bilgi içinse tık

8 yorum:

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Çenebazım, Cuma günü biz de havanın maymunu olduk. Öğlen güne giderken gayet normaldi, akşamüstü karakışta eve geldik:( Neye uğradığımızı şaşırdık. Kocan sonuç itibariyle iyi değil mi? Oğluşuma da başarılar, sevgiler canım..

Leylak Dalı dedi ki...

İzmir'in o ısırıcı soğuğunu iyi bilirim, bir-iki defa şahit oldum. Hem de Antalya da benzer iklimde olduğu için soğuk yaptı mı nasıl yapar yaşayanlardanım:)
Behzat amirimi ben de çok severek izliyorum lakin bu kadar çok adam dövmeye ve de diziyi neredeyse film uzunluğunda çekmeye devam ederlerse yakında güle güle deriz gibime geliyor:) O kadar uzun ki bazen konuyu toparlayamıyorum.
Dün gece yine yoğun kar vardı burada ama yağmura dönüp eski karları da eritmiş sabaha karşı
Sevgiyle, oğluşa başarılar...

Mavi Balon dedi ki...

Ben de cumartesi günü sabah uyandığımda kendini kar zanneden beyazlıkları görünce hah dedim kar yağdı dağlara esintisi geliyor bize., sonra Yeşilyurt'ta oturan dayımın kızının evinden Yamanlar'ı görünce pek bi mutlu oldum. Resim çektim ama ben ekleyinceye kadar sanırım erirler :)
Behzatım Ç'cim, en sebdiğim dizi bende çok korkuyorum kalkıcak diye bu kadar yayın saatiyle oynandığını düşününce..

yeliz dedi ki...

aman öğrensin şimdiden araba özgürlük, ehliyet lazım:)

cenebaz dedi ki...

Serapçım, iyi iyi, her zamanki evhamları işte:))

cenebaz dedi ki...

Leylak Dalım,dizide fazla dövme sahnesi, şiddet var ama galiba diziyi bu kadar gerçekçi yapan da o sahneler, maalesef.

cenebaz dedi ki...

Mavişim, zaten dizi yayından kalkıyordu. Sonra Star TV'ye, Serdar Akar'a falan mailler, fakslar gitmiş de, devam kararı almışlar. Bence pazar akşamları hedef kitleri için de ideal gün ve saat. Oynamasınlar artık dizimizle.

cenebaz dedi ki...

Yelizcim, evet ben de ehliyeti geç alıp, sonra da kullanamayan biri olarak erken yaşta alsın diyorum.