Cumartesi, Haziran 05, 2010

Çeşme'den Bildiriyorum:))


Dün akşam geldik buraya. Oğlum dersinden döndü, ufak bir çanta yaptık, kızımızı da aldık, önce araba vapuru ile Üç.kuyulara geçtik ki ne zamandır bir türlü saatini denk getiremediğimizden hep körfezi dolaşmak zorunda kalıyorduk, üstelik cuma trafiği feci oluyor, neyse Çe.şme'de önce Ta.nsaş'tan alışveriş sonra fiş, sonra da doğğğru evimize. Kızımız et, tavuk sevmiyor, bu durumda hemen köfte, patates, makarna eşsiz üçlüsü hazırlanır, alınan hazır mezeler falan saat 10'da biz daha yeni akşam yemeğimizi yiyorduk. Sonra çerezdi, meyveydi derken onlar biraz ders çalıştılar. Önümüzdeki hafta kızımız final sınavına giriyor, İng. hazırlıkta. Oğlumun önümüzdeki haftası tatil ama sonraki 2 hafta da onun finalleri var, işi zor yani. Şimdi herkes uyuyor. bense kalktım, kuş sesleri arasında önce balkonu güzelce yıkadım, açtım b.sayarımı, ooohh benden keyiflisi yok. Böyle herkes uyurken (herkes derken yalnız ev ahalisi değil, tüm site neredeyse), kuş sesleri, iğde kokuları arasında hafif bir de serinlik varken değmeyin keyfime, en sevdiğim saatler.

Bu keyfi daha fazla almak için Çenebaz şimdilik kaçar...

Herkese iyi, mutlu, keyifli bir hafta sonu...

Not:Resim bizim bulunduğumuz yerdeki Pı.rlanta plajı, internetten aldım.

6 yorum:

pie kurabiye dedi ki...

OOoohhh.Sefan olsun arkadaşım.Bak keyfine.Bir haftasonu kaçamağı insana 10 gün moral olur.öpüyorum.

FİGEN KARAVAŞ dedi ki...

ohhhhhh süper!:) Valla benim de en sevdigim saatlerdir herkes uyudugunda gec pc nin basına sessiz sedasız mis gibi hele ki öyle Çeşme vs deysen rüzgar var hafiften ohh keyif.Benim için de dinlen sekerim:)

Biz de okullar kapanınca Kayınvaldemin yazlıgına Cesmeye arada kacarız artık:)

öperimmm

cenebaz dedi ki...

Petekçim, sağol. İnşallah oğluşunun şu sınavı bitsin de sen de aynı sefayı sür. Darısı başına:))

cenebaz dedi ki...

Figencim, sağol. Senin de darısı başına diyorum:))

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Valla sen anlatınca bana bile süper güzel geldi, keyfine bak,sefan olsun :)

cenebaz dedi ki...

Böğürtlengözün annesi, sağol. Ama çabuk bitti, şu an evdeyim. Sanırım oğlumun sınavları nedeni ile de 15 gün sonra gidicez bir daha.