Perşembe, Şubat 14, 2008

Bugün Cuma



Bu arkadaş "M.enekşe ile H.alil" dizisindeki kızın(S.edef A.vcı) eşi K.ıvanç K.asabalıymış. Bu cuma güzelimiz olmaya hak kazandı kendileri.

Pazartesi günü sabah işlerimi ayarladıktan sonra anneme gittim. Salı günü ise tüm gün evde İng. ödevi yaptım. Yok , oğlumun değil, bir arkadaşımın oğlu için. Önce kitabı okudum, sonra da özet çıkarıp soruları yanıtladım falan. İşte bizim eğitim sistemimiz böyle bir kandırmaca içinde devam ediyor. Salı günü temizlik yoktu çünkü cumartesi günü bende toplantı var. Hani şu eski arkadaşlarla her ay yaptığımız yemekli toplantı. O yüzden temizliği bugün yaptırıyorum, hem de kadına lahana sarması sardırıyorum. Ben şu sarma işlerini beceremiyorum, napayım? Kadın temizlik yaparken ben de zeytinyağlıları,tatlıyı ve bazı mezeleri hazırlıycam. Yarın 12-1 gibi gelirler. Yarın yalnızca ana yemeği ve pilavı yapmak istiyorum. Ha, tabi bi de ekmek pişiricem. Geçen sefer giderken götürmüştüm, çok beğendiler.

Aslında bugün doğalgazcılar kombiyi takmak için gelmek istediler ama yarınki yemek nedeni ile kabul edemedim onları. Önümüzdeki hafta evde iş olacak yani. Bazı odalara ek radyatör de taktıracağımızdan iş uzun. Salondaki büfenin içi boşaltılacak, sonra da öne çekilecek, çünkü ek kalorifer borusu oradan geçecek. Kombinin takılacağı yerdeki banyo dolapları balkona taşınacak. Duvarlar delineceği için eşyaların üzerlerini örtmek lazım. Velhasıl haftaya iyi yorulucam, ama inşallah sonunda adam gibi ısınıcaz.

Neyse, bu kadar gevezelik yeter, yemekler beni bekler.
Huzurlarınızdan hürmetle ayrılıyorum efenim

Şef Ahçı Çenebaz

12 yorum:

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Adamı yabancı artistlere benzettim,valla Allah sahibine bağışlasın hoş çocukmuş.
İşlerinde kolay gelsin sana, zor iştir şu doğalgaz işi, 8 sene bu meslekte çalıştım, bir montaj bile olsa bir dünya iş çıkar.
Arkadaşlarınla bol eğlenceli vakitler geçirmen dileğiyle, iyi haftasonları...

figen dedi ki...

vay vay vay neymiş bu klark geybıl dönemi yakışıklılarına benziyor bayıldım bayıldım:))tadilattta kolay gelsin zordur..

zehra dedi ki...

mutlu cumalar guzel haftasonlar�

Elçince dedi ki...

ya çenebaz yalan yok benim tarzım değil bu cuma güzeli?!

sana kolay gelsin iyi toplantılar diliyorum ,ekmeğinden bana da bir dilim lütfen:)))))

cenebaz dedi ki...

Böğürtlengözün annesi, gerçekten değişik bir havası var.
Şu toplantı koca yılda 1 kere bana geliyor,onda da apt. matkap sesinden inliyor. Hadi ben kendi dairemi erteledim ama apt. içine de tesisat döşüyorlar. Umarım yarına kadar biter, yoksa matkap sesinden birbirimizi duyamayacağız.

cenebaz dedi ki...

Figencim, hatta bir James Dean havası bile var sanki.
Tadilat için sağol, bakalım kolay mı gelecek, zor mu?

cenebaz dedi ki...

Zehra, hoşgeldin. Sana da mutlu cumalar, iyi tatiller

cenebaz dedi ki...

Elçin, istek alıyorum:)) Haftaya kimi görmek istersin?
2 farklı ekmek yapıcam, her ikisinden de ayırıyorum sana:))

fikriminincegülü dedi ki...

Kolay gelsin canım benim. Ne zordur evde tadilat işleri. Ama bitince de herbiyer (mecburiyetten) temizlendiği için pek güzel oluyor be.:) Yalnız Cuma gözeli de yakmış kavurmuş ortalığı. Bence de bileğinin hakkıyla hemi de.:))

cenebaz dedi ki...

Fikrişim, sağol, inşallah o hengame biter, şimdiden kabusum oldu:(

Hayatta Giderken dedi ki...

kolay gelsin canım...

cenebaz dedi ki...

Yeşimcim, sağol canım. Dün itibarı ile bitti ve şu an kullanıyoruz:))