Cuma, Mayıs 11, 2007

Yine Cuma




Detaylar önümüzdeki hafta. Çok yoğunum. Herkese iyi tatiller

8 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

cuma ilk yorumu kaptırmam kimseye..:))) hele mel gibson varken.. ben ona mel mel bakar dururum şimdi..:)
kolay gelsin.. bana da gelsin.. bu gün halletmem gereken 3 ihracatım, 1 ithalatım ve bir dünya toplantı var... ühü ühü..:(

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Nerelerdesin ya, özlettin kendini :)

renkler dedi ki...

Sağol canım, beni unutmamışsın. Mel Gibsoncuğumun resmini koymuşsun. Ne güzel bir gün bu Cuma:-)

kurunane dedi ki...

anneler günün kutlu olsun çenebazım.

cenebaz dedi ki...

Fikrişim, kolay gelsin. İşin zor.

cenebaz dedi ki...

Böğürtlengözünannesi, geldim, geldim. Geçen hafta çok tatsızdı işler. Birazdan ya da yarın postta yazıcam.

cenebaz dedi ki...

Renklercim, evet sanaydı bu cumanın resmi. Her Cuman böyle olsun:)

cenebaz dedi ki...

Kurunanem, sağol. Senin de anneler günü kutlu olsun.