Salı, Kasım 22, 2005

Ebe-Sobe

Sonunda ben de sobelendim.Ay,nasıl özeniyordum sizler birbirinizi sobelerken.Bu arada itiraf ediyorum ilk başlarda ne olduğunu anlamamıştım.Sonra o blogdan bu bloğa giderek sobelenmenin ne olduğunu anladım (Einstein mübarek).Tuna beni sobelemiş,teşekkürler.Hemen cevap verelim bakalım;

Kaç saat internetteyim? Sabah 8.30-9 gibi bilgisayarı açıyorum.Genellikle 11'e kadar bilgisayar başındayım.Sonra yemek,ev toparlama falan.Eğer bir yerlere gidersem öğleden sonra bakamıyorum ama evdeysem full time başındayım.Yalnız akşamüzeri karakuzumun gelmesi ile bilgisayar onun uhdesine giriyor ve ben ya akşam 23'den sonra ya da ertesi gün tekrar bilgisayarıma kavuşabiliyorum.

Kaç tane mail adresim var? Şu an aktif olarak kullandığım 4 tane adresim var.2'si kankalarla gün boyu mesajlaştığımız adresim,diğer ikisi de oraya buraya yorum yazarken kullandığım adresim.

Benimle bütünleşen nick name'im var mı? Maalesef yok.

Internet ortamında tanışıp gerçek hayatımda pekişen arkadaşlıklarım oldu mu? Şimdilik hayır.Ama bir gün hepinizle tanışıp bu soruya da evet diyebilmeyi umuyorum

Internet üzerinden alışveriş yapıyor muyum? Ben mutlaka görerek,dokunarak alışveriş etmek isterim.Çünkü resimler yanıltıcı olabiliyor.Hele ki giysi alımında kumaşa mutlaka dokunmalıyım. Ama kitap alışverişi yapıyorum.Korsana kesinlikle karşı olduğumdan öncelikle kitapçılara gidip yine kitaplara dokunup,elleyip,biraz karıştırıp hangilerini alacağıma karar veriyorum.Daha sonra onları "yenisayfa.com" dan ısmarlıyorum.

Lütfen şu cümleyi iki sn.düşünüp ilk aklınıza gelen cümleyi yazınız."ya internet olmasaydı..." Bu emeklilik hiç çekilmezdi ya...
Düşünsenize bütün gün yapacak bir iş yok.Temizlikle uğraşmıyorum.Yemek desen en fazla 1 saatte yapılıyor.Eee gez dolaş nereye kadar? İyi ki varsın internetim!

Şimdi benim de birilerini sobelemem lazım galiba .Hımmm ben de askböcüğüm'ü ve sugibi'yi sobeliyorum.Eğer daha önce sobelendilerse pardon yani..

Hiç yorum yok: