Perşembe, Kasım 24, 2005

Dün akşam

Dün akşam her zamanki gibi Avrupa Yakasını seyretmek üzere yerimi aldım.Saatleri çakıştığı için de Gümüşü kaydetmek üzere videoyu programladım.Ancak beklenmedik bir misafir çıka geldi.Eşimin arkadaşı.Tabi çay,pasta,meyva servisi derken Avrupa Yakası güme gitti.Saat 10 gibi misafir gidince ben de Gümüşü seyrettim.Ortalığı topla,çıkanları bulaşık makinesine yerleştir derken saat 01.00'e gelmişti ben yatarken.Sabaha karşı 5.30 da kötü bir rüya ile uyandım.Hayır olsun rüyamda babamın öldüğünü söylediler.Üstelik annem ve kardeşim durumu bilmiyorumuş,onlara da ben söyleyecekmişim.Ben kendi acımı bastırıp,metin olmaya çalışıp onları teselli etmeye çalışıyordum.Sıkıntıyla uyandım.Hemen iyiye yorup babacığımın ömrü uzadı diye kendimi yatıştırmaya çalıştım ama sabahın o sessizliğinde ve alaca karanlıkta hiçbir şey insanı teskin etmiyor.Kalkıp salona gittim.Boş boş tv'ye baktım ,zap yapıp kendimi avutmaya çalıştım.7 gibi eşim de kalktı.Ondan sonra sabah hayhuyu başladı.Kahvaltı ,küçük beyin okul giysileri falan derken kendimi bilgisayarın başında buldum.Gözkapaklarım ağırlaşmaya başladı.Belki birazdan sıcacık odada ,tv karşısında kestiririm.En sevdiğim şeydir.Nasılsa dünden birkaç çeşit yemek yapmıştım.
Bu arada bugün "Öğretmenler Günü".Tüm öğretmenlerimizin öğretmenler günü kutlu olsun.

2 yorum:

ZeYNeP dedi ki...

Hayir olsun, omru uzamis derler bizde de,
hayirlara yorarsan hayir olurda derler,

keyifli bir gun diliyorum.

Zeynep

pınar dedi ki...

hayırdır inşallah.rüyanın tersi olur derler.
öğretmenler günü kutlaman için de teşekkürler:)