Salı, Mart 09, 2010

Yüzük


Farkındayım yine ihmal ettim burayı diycem şimdi; sanki milyonlarca hayranım varmış gibi havaya girmiş olucam:)) Millet her gün bloğa bakıyor ve "aman Çenebaz yine yazmamış" diye gam ve kasavet içine giriyor. Tüm yurtta ve dış temsilciliklerde yas ilan edilecek neredeyse:)) Tekel işçileri bu kez benim için ayaklanacaklar.

Neyse, bu girizgahtan sonra gelelim benim hayatıma; Teyzem annemde kalıyor, kalp işini çözümlemeye çalışırken bir de grip girdi olayın içine, ilaveten de ağır bir öksürük. Tabi öksürük biraz da kalbe bağlıymış, doktor öyle söyledi. Şimdi şimdi biraz toparladı ama hala tam iyi değil. Annem zaten yarım, kulak duymuyor, bir göz iyi görmüyor, ayaklar iyi değil, babam geçen yılki kırılma olayından beri tam düzelemedi, ayağı aksıyor. Bir de teyzem geldi, ben elimden geldiğince gidip onlara yardımcı olmaya çalışıyorum ama 7/24 orada olamayacağımdan ben yokken nasıl idare ediyorlar bilmiyor. Hayır, birini düzeltirken diğerini hasta etmeyelim de. Tam körlerle sağırlar, birbirini ağırlar durumundalar.

Beni çok sarsan bir başka olaysa;hayatımın en büyük kazığını dost arkadaş diye evimi açtığım insanlardan yedim. Geçen ay bende yemekli toplantı vardı yazmıştım. O gün benim alyansım ve 7 taşlı yüzüğüm kayboldu. Diyeceksiniz ki niye parmağında değil. Ben gece yatarken çıkarır aynanın önündeki tablanın içine koyarım. Sabah kalkınca takarım ama o gün çok işim olduğundan takmayı unutmuşum. İşte bu misafirler cumartesi günü geldi, gitti, yüzükler kayboldu. Cuma gününden beri benim evime onlar dışında hiç kimse girmedi, eşim ve benden başka. Oğlum bile bir arkadaşına kalmaya gitmişti, çocuk cuma sabah evden çıktı taa, pazar günü akşam üzeri geldi eve. Gerçi grup içinde geçmişten gelen bazı şüpheler de vardı ama ben yine de inanmıyordum. Kısacası gitti yüzükler. Maddi ve manevi (evlenirken takılmıştı) kaybıma üzülüyorum ama asıl üzüldüğüm dost bildiğim birinin bana bunu yapması. Hepsine durumu anlattım, üzüntümü bildirdim. Bir sonraki toplantı da konuşup özellikle kuşkulanılan kişinin üzerine gidilecek ama ben o toplantıya katılmak istemiyorum. Gözümle görmeden kimseyi suçlayamam. O kişi de yaptım diye itiraf etmeyeceğine göre boşuna.Orada oluşacak ortam, o kavga gürültü, düşüncesi bile hasta ediyor. Belki çok pasifçe olacak ama ben gruptan ayrılıcam, o toplantıya bile gitmeyeceğim. Belki 1 kişi için diğerlerini de kaybetmiş olucam ama hangisi bunu yaptı hiç bir zaman emin olamayacağım için ilişkiyi toptan kesmek daha iyi gibi geliyor bana. Hala düşündükçe yüzümü ateş basıyor, üzülüyorum.

Hiç mi güzel bir şey yok hayatında derseniz, aslında güzel şeyler de oluyor. Havanın güzel olduğu günler eşimle yürüyüş yapıyoruz, artık 10.000 adımı buldum, evdekiler hariç. Dün anneme gittim, kuzenleri de geldi, güzel muhabbetli bir gün geçirdik. Bugün arkadaşımla buluşup Al.sancak taraflarında dolanacağız. Perşembe günü emekli bankacılar toplantımız var. Dün akşam için yaptığım yemek, k.validem bizi yemeğe çağırdığından bugüne kaldı, bugün ne pişirsem derdim yok.Geçen pazar F.oçaydık, her yer, yollar yemyeşil, badem ağaçları çiçek çiçekti. Tüm bunlar bile benim mutlu olmama yetiyor. Allah hastalık ve ölüm kederi vermesin, nasılsa her şeye çare bulunuyor.

Not: Resmi internette bir pırlanta satış sitesinden buldum. Çalınan yüzüğümün hemen hemen aynısı. Diğeri zaten bildiğiniz alyans.

20 yorum:

yeliz dedi ki...

çok geçmiş olsun, üzülmekte haklısınız

cenebaz dedi ki...

Yeliz, teşekkürler.

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Canım arkdaşım,haberim yoktu,geçmiş olsun..Çok üzücü gerçekten.En iyisi,bence de grubu toptan bırakmak..Maalesef ama en iyi çözüm bu gibi görünüyor..Perşembe istersen konuşuruz..

cenebaz dedi ki...

Serapçım, pek tel.da anlatılacak bir mevzu değildi, o yüzden anlatmadım sana. Perşembe günü detayları ile konuşuruz, sağol.

enne dedi ki...

Çok üzüldüm yahu. Hem manevi değeri bence maddi değerinden daha büyük takıların gitmiş, hem de evinde ağırladığın kişilerden biri almış. Gruptan ayrılma kararı bence de doğru, her zaman aklında olacak, kim yaptı diye şüphelenip yüzlerine bakacağına unutmak daha doğru. Belki ayrıldığında onlar da yapanı bulmak için daha çok gayret sarfederler. geçmiş olsun.

pie kurabiye dedi ki...

Çok üzücü.İnsanın güven duygusunu sorgulamasına sebeb olacak bir olay.
İnşallah bir daha olmaz böyle şey.
Sevgiler.
Petek

cenebaz dedi ki...

Ennecim, sağol. Ben de yapan bulunsun istiyorum ama eminim satmıştır onları, geri gelmez yani. Gerçekten de manevi değeri daha fazlaydı benim için.

cenebaz dedi ki...

Petekçim, sağol. Yok, ben yine de insanlara güvenmeye devam ediyorum. 1 kişi yüzünden tüm hayat görüşümü değiştiremem. O, onun yapısı. Herkes öyle olacak diye bir şey yok.

absalom dedi ki...

kendinizi hafife almayınız efenim.
belki hergün bakıyoruz çenebaz yazmış mı diye nerden biliosun?

temem temem yalan söledim hergün bakmıyorum ama iki üç günde bi bakıyorum :))
valla bak.
üç dört gün temem :))
ama ben zaten bloga üç dört günde bi bakıyorum.
yaaaa.

:)

şu kaybolma-ki kaybolma diyorum dilim varmıyo çalınma hadisesine- konusu fecidir.

bişe diyemiyorum.

cenebaz dedi ki...

Sevgili Absalom, valla bu gaz iyi geldi, benim de izleyenlerim varmış:)) O olaya ben de bi şeybdiyemiyorum, demek istemiyorum.

ganfi dedi ki...

off of evinden çalınınca acayip oluyorsun düşürüp kaybetsen bu derece üzemezdi seni çok iyi anlıyorummaddi değerini boşver maneviyatı mahvediyor insanı:(bence arkadaşların bu işin üstüne gitsin biz pasifiz(biliyorsunya bende aynıyım)küsünce o pis hırsızlara yarıyor yapmaya devam edecek bence!!

cenebaz dedi ki...

Figencim, seni çok iyi anlıyorum ve senin de beni anladığını biliyorum.Ama yapacak bir şey yok benim açımdan. Sanırım grup içinde konuşup kendilerince bir çözüm bulacaklar.

Özlem dedi ki...

inanmıyorum ya nasıl böyle bir şey yapmaya cesaret eder insan.verdiğin kararda haklısın...

cenebaz dedi ki...

Özlemcim, ben de anlayamıyorum ve şaşkınlık içindeyim. Yıllarca dost bil, evini aç. Neyse, ben o defteri kapattım artık. Bir daha böyle kötülerle karşılaştırmasın allah.

Çınar dedi ki...

Çok haklısınız üzülmekte. Dostlara güvensizliğe neden olması çok daha üzücü. Keşke çıksa ortaya kimin yaptığı da, tüm arkadaşlarınızla ilginizi kesmeseniz.

Sevgiler

cenebaz dedi ki...

Çınar, sağolun. Ama kimin yaptığının ortaya çıkacağını sanmıyorum. Bunu göze alan biri itiraf etmez.

Asortik Krep dedi ki...

Bence üstüne git, yani uzak kalma bilakis daha yaklaş, davranış farklılığından anlayacaksın gibime geliyor.ve öyle bir durumda kalsaydım ve arkadaşım hepimizle ilgisini kesseydi bence hata etmiş olurdu.. Yani hepsi beraber çalamayacağına göre diğerlerine haksızlık etme, o da bir çeşit kul hakkı.

miso dedi ki...

Çenebazcım,
Okuduklarıma inanamadım. Eve misafir diye aldığın insanlar nasıl böyle bir şey yapar? Yüzük hiç önemli değil, insan güvenini yitirir yahu! (Ya yüzük de önemli tabi ama kapını açtığın birinin böyle yapması...) Çok çok geçmiş olsun :( Sinir oldum

pıhhh

cenebaz dedi ki...

Asortik, şüphelendiğim kişi benden uzaklaştı zaten. İşi nedeni ile bundan sonraki hiç bir toplantıya katılamayacağını belirtti. eEkiden beni sık sık arar sorardı, şimdi mesaj bile atmıyor. Üstelik ona hiç bir şüphemden bahsetmediğim halde. Zamana bıraktım.
Bu arada yorumunu geç gördüm, kusura bakma.

cenebaz dedi ki...

Misocum, sağol. Ben de aynı duyguları yaşıyorum. Yüzük önemli değil, benim dost sandığım birinin bana bunu yapması ağır geliyor. Benim de sinirim geçmiş değil.
Senin yorumunu da anca gördüm ve cevapladım, kusura bakma.