Cumartesi, Şubat 27, 2010

Dün gece

Dün gece H.aneleri izlerken reklam arasında diğer kanalları da gezeyim dedim, ne iyi etmişim. Bir baktım V.olkan K.onak'ın programında E.dip Ak.bayram yine o güzel sesi ile kalpleri dağlıyor. V.olkan K.onak tarzım olan bir şarkıcı değil, o yüzden normal koşullarda programına da bakmam. Ama E.dip Ak.bayram nedeni ile dün gece program bitene dek yani 1.20'ye kadar ekranın başından ayrılamadım. Çok seviyorum E.dip Ak.bayram'ı. Yıllardır değişmeyen duruşu, o güzel billur sesi ve şarkıları. Şarkıları hep hüzün verir ve ruhumun en derin yerlerine dokunur. Dün gece de öyle oldu. Bazı şarkılarda hem ağladım hem eşlik ettim ama yine de yatarken sanki üstümden büyük bir yük kalkmış gibi hafiftim. Sağol, varol güzel insan.

12 yorum:

Leylak Dalı dedi ki...

Programı izlemedim ama Edip akbayram benim için de çok özeldir. O tarz sanatçıların içinde her yönden tek geçerim. 2 yıl önce Antalya'da Sheraton Otel'de rastladım. Piyano Festivali kapsamındaki bir konseri izlemeye gelmiş. Biraz çekinerek yanına gidip "Hoşgeldiniz" dedim. Adamcağız hemen ayağa kalkıp ceketini ilikleyerek elini uzattı. Burnu düşse eğilip almayacak beş para etmez şarkıcıları düşününce bu tavrı iyice saygı uyandırdı bende. Dilerim daha uzun yıllar keyifle izleriz.
Sevgiler...

cenebaz dedi ki...

Leylak Dalı, inan ben de onu her izlediğimde uzun ve sağlıklı bir ömrü olsun diliyorum. Daha yapacak çok şeyi var. Size karşı yaptığı davranışta tam ondan beklediğim, ona yakışacak davranış. Bir kez daha büyüdü gözümde.

ganfi dedi ki...

tüh ben kaçırmışım 5-6 yaşlarımdayken bile bayılırdım adama!

cenebaz dedi ki...

Figencim, evet kaç kuşağa hitap eden bir sanatçı.

Özlem dedi ki...

en çok güzel günler göreceğiz şarkısı içimi titretir , o zamanlarda yaşanılan tüm sıkıntıları anlatan bir şarkı.ruhu güzel insan;)

cenebaz dedi ki...

Özlemcim, ben ayıramıyorum o güzel şarkıları birbirinden. Hepsinde gönlğm titriyor.

nimetin.blogspot.com dedi ki...

ay cenebaz ben bi türlü sevemedim volkan konak ı ya. benim eşim de pek seviyor:))

nimet

cenebaz dedi ki...

Nimetim, ben de sevemedim V.K.ı. Tavırları, sesi, telaffuzu pek itici benim için de. Ama o gün sırf E.dip Ak.bayram için i,zledim. V.K. de o gün çok saygılıydı, genelde şarkıları hep E.dip Ak.bayram söyledi, pek düet bile yapmadı. Bizi sevdiğimiz sanatçı ile başbaşa bıraktı.

Çınar dedi ki...

Aynı fikirdeyim, Volkan
Konak izlemiyorum ama Edip Akbayram Olduğunu bilsem izlerdim ben de.

Sevgiler

MAVİ TUTKU dedi ki...

Kadınlar gününüz kutlu olsun. Herkes için özellikle kadınlar için daha güzel günlerin gelmesini diliyorum..

cenebaz dedi ki...

Çınar, hoşgeldin. Demek ki zevklerimiz aynı bu konuda:)

cenebaz dedi ki...

Onuncu Köyün Adamı, hoşgeldiniz ve teşekkürler.