Pazartesi, Ocak 22, 2007

Yolun Yarısı + 10

Bugün benim doğumgünüm. Başlıktan da anlaşılacağı üzere 45 yaşına giriyorum. Rüzgar gibi geçen bir 45 yıl. Ama ben memnunum bu 45 yıldan. Umarım ikinci 45 de :)) böyle güzel geçer. Bugün önce öğle tatilinde bir arkadaşımla buluşacağım. Cumartesiden telefon etti, mutlaka buluşalım diye. Ondan ayrılınca da annemlere gideceğim. Zaten hemen hemen her pazartesi anneme gidiyorum ama bugün gitmek farz oldu. Dünyaya gelme sebeplerime teşekkür etmeliyim. Akşam da bir yerlere gidip yemek yiyeceğiz herhalde.

Gelelim Pınar'ın sobesine. Malum ben teknoloji özürlüyüm, o yüzden resim koyamıyorum, kusura bakmayın ama herhalde resmin olmaması daha iyi. Çünkü baktım da çantamın içi çıfıt çarşısı gibi. Bahaneyle bir el de atmış oldum çantama. Çantamın içinden neler mi çıktı?
*Cüzdan . Gerçi içindeki nakit yok denecek kadar az. Oğluşumun resmi, nüfus cüzdanım, benim ve oğlumun kan grubu kartları,birkaç kartvizit.
*Kredi kartı cüzdanı. Hani o kredi kartı boyutunda küçücük olanlardan. 3 tane kk var. Onun dışında banka kartları (telekart yani) , mağaza kartları
*Şemsiye . Asşında eski şemsiyem baston şeklindeydi ve tabi çantama sığamıyordu. Bir gün laf arasında söylemişim . Arkadaşım da bana yılbaşı hediyesi olarak almış. Celal Birsen marka.
*Saç fırçası ve toka. Sıkıntılı olduğumdan saçım 10 dakika açık kalsa hemen at kuyruğu yaparım. Ensem ille açık olacak. Huyluyum.
*Sağlık karnesi. Bakınız doğumgünü yazısı. Eh, 45 yaşında olunca tedbirli olmak lazım
*Kalem ve küçük bir not defteri . Hala bankacılıktan emekli olamadım galiba.
*Evin, yazlığın ve annemlerin evin anahtarları
*Ruj. Pek süslüyüm de sanki. Çoğu zaman asansörde ,bazen bakmadan bile sürerim.
*Çakmak. Sigara içmedim, içmiyorum. Yalnızca tedbir. Elektrikler kesilir de merdivenlerde ya da asansörde kalırsam diye. Paranoyaklık diz boyu.
*4'lü kareler halinde kesilmiş aspirin(başağrısı için), novalgine(daha güçlü başağrısı için) , rennie (mide yanmalarında) Bunlar da aşırı tedbirlilikten.
*1 adet Orkid(n'olur, n'olur) Bazen arkadaşların bile işine yaramıştır.
* Cep telefonu. En az kullandığım şey. O yüzden en sonda.

Valla, başka birşey yok. Bu kadar. Çantam o büyük körüklü tip çantalardan. E zaten başkasına sığmazdı bunlar.

Ben de annelog'u,Ebru'yu ve Banu'yu sobeliyorum. Daha da sobeliyecektim ama diğer arkadaşlara da kalsın dedim.

40 yorum:

renkler dedi ki...

Doğumgünün kutlu olsun:-) Eskiden bırak 45 li yaşları benim buluduğum 35 li yaşları bile ne yaşlı görürdüm... Oysa şimdi bakıyorum da bizlerin yaşları kadınların en güzel yaşları. Nice +10 lara...

pınar dedi ki...

nice yıllara çenebaz. nice mutlu yıllara inşallah...

uykucu dedi ki...

doğum günün kutlu olsunn nice yaşlara aynı burçdayız

enne dedi ki...

Nice yıllara, sevdiklerin ve ailenle yaşayacağın mutlu, sağlıklı bir ömür dilerim. Kızımla aynı günde doğmuşsun, hiç unutmam bu nedenle:)

ciceklibahce dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun:) Nice nice yıllara:))

ZeYNeP dedi ki...

Sevgili Cenebaz mutlu senelere insallah, saglıkla sevdiklerinle birlikte...
Darısı basımıza:)

sevgilerimle,
Figen

Age35 dedi ki...

Happy birthday.....=)

sumuklubocek dedi ki...

iyi ki dogdun ce-ne-baaaaz,
iyi ki dogdun ce-ne-baaaaz,
iyi ki dogdun ce-ne-baaaaaaaaaaaaaz, mutlu yillar saaaa-naaaa~

not: melodi ile okunacak!

cenebaz dedi ki...

Renklercim, teşekkürler. Ben de aynen 30 yaşı çoook yaşlı diye düşünürdüm. Şimdi allaam 5 yıl sonra 50 olcam , oysa hiç ööle hissedemiyorum diye söyleniyorum.

cenebaz dedi ki...

Pınarcım, iyi dileklerin için çok sağol.

cenebaz dedi ki...

Figencim, sağol. Severim kovaları:)

cenebaz dedi ki...

Enen teşekkürler. Mesajını okuyunca ben de hatırladım kızınla aynı gün doğduğumuzu. Ona da nice uzun, mutlu, başarılı, sevgi dolu yaşlar olur inşallah.

cenebaz dedi ki...

Çiçeklibahçam, teşekkürler.

cenebaz dedi ki...

Figencim, sağol. İnşallah sizler de uzuuuun, mutlu yıllar sürersiniz.

cenebaz dedi ki...

Age35'im, thank you:)

cenebaz dedi ki...

Sümüklüböceğim, sağol. Aynen melodisi ile okudum.

mayonez dedi ki...

benden küçük arkadaşım gelip benim doğum günümümü kutlamış:)) çok teşekkür ederim. benim gibi deli dolu bir kovasın. çantanda zannımca bir ben yokum,cevat kelle vardı hani tam tecizatlı:)))

yazıların çok içten ve sıcak hoşgeldim hayatına:))

şugibi dedi ki...

Doğumgünün kutlu olsun, nice mutlu yaşlara ailenle birlikte.

denizanasi dedi ki...

nice güzel ve sağlıklı senelere...

Ayçiçeği dedi ki...

Doğumgünün kutlu olsun :) Dilerim diğer yarısı da istediğin gibi geçer :))
Çenebaz'cğm, gerçekten de çantanda yok yok. Ağır olmuyor mu hepsini taşımak :P

cenebaz dedi ki...

Mayonezcim, hoşgeldin. Ben seni bir süredir takip ediyorum zaten. Herşey için teşekkürler. Çanta konusunda da haklısın, tam cevat kelle halindeyim.

cenebaz dedi ki...

Sucukum, çok teşekkürler.

cenebaz dedi ki...

Denizanası, çok sağol.

cenebaz dedi ki...

Ayçiçeğim, teşekkürler , inşallah öyle geçer. Çünkü ben bu yarıdan mutluyum. Bu arada çanta konusunda alıştım ben herhalde, ağır gelmiyor. Zaten her gün market torbası taşımaktan talimliyim de:)

kurunane dedi ki...

nice senelere çenebazcım. inşallah 2. yarı 1. den güzel geçsin.

Asortik Krep dedi ki...

Doğumgünün kutlu olsun ..Nice 45 'lere :))

Annelog Atölye dedi ki...

Ben yaptım ödevimiiii:)

Annelog Atölye dedi ki...

Aaaaa!Mice yaşlara dememiş miyim daha önce??
Nice sağlıklı yaşlaraaa!:)

cenebaz dedi ki...

Annelogçum, yaşgünüm için sağol. Ödev için de afferin, 10 çok çok iyi:))

gazel vakti dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun. Geçde olsa kutlamak istedim. Bu yıl herşey gönlünce olsun.

Banu dedi ki...

Sevgili çenebaz, nice nice mutlu yıllara eşin ve oğlunla birlikte girersin inşallah. Sobelendim biliyorum ama bu sıralarda bir türlü fırsat bulamıyorum. En kısa zamanda inşallah. Yeniden tebrikler.

Unknown dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun..sevgili çenebaz nice yıllara...Benim doğum günüme de az kaldı..:)

sevgiler! ;)

cenebaz dedi ki...

Kurunanecim, teşekkürler. Umarım öyle olur.

cenebaz dedi ki...

Asortik krepim, teşekkürler.

cenebaz dedi ki...

Gazel vaktim, çok teşekkür ederim temennilerin için.

cenebaz dedi ki...

Banucum, teşekkürler. Müsdait olunca cevaplarsın, no problem:)

cenebaz dedi ki...

Ezgicim, teşekkürler. Senin doğum günün ne zaman?

EBRU dedi ki...

Sevgili Çenebaz biraz geç oldu ama son zamanlarda yoğunluktan takip ettiğim blogları okumaya fırsat bulamıyorum. O nedenle sana şimdi daha nice sağlıklı, mutlu sevdiklerinle birlikte çok güzel yıllar geçirmeni diliyorum sevgiler... Sobelendiğimin farkındayım pek yakında :)

Burcu - Mutfak Camı dedi ki...

Tamam, çok geç kaldım biliyorum ama yine de kutlamadan geçmek istemedim, DOĞUM GÜNÜN KUTLU OLSUN.Nice nice senelere... Uzun zamandır linklerimde sorun vardı ve ben geçici bir şey zannediyordum, en sonunda bu gece bir çoğunu sildim ve yeniden girdim,senin doğum günü yazını da bu arıza yüzünden kaçırmışım, çok üzüldüm...

Gün dedi ki...

Gecikme için özür dilerim, yeni yaşını kutlamak istedim, sağlıkla mutlulukla geçsin 45. yaşın :)