Cuma, Ocak 19, 2007

Ümit Sayın'ın bir şarkısı vardı" Ben iyiyim" diye. Hah, ben yavaş yavaş o moda giriyorum işte. Bunun için biraz çaba gösterdim ama. Birşeyler yapıp bu ruh halinden çıkmam gerekiyordu. Önce cumartesi günü kızlarla bir öğle yemeği organize ettik. Orada hep birlikte birşeyler yiyip, hem de muhabbet ederken bir de baktık Aliye'nin Sinan'ı İzmir'li sevgilisi ile aynı restorana gelmez mi? Gelir. Biz de onun mavi gözlerine hasta mıyız? Hastayız. Neyse, bu herhalde allah tarafından bana gönderilen bir " kendini iyi hisset" hediyesiydi.
Pazar eşim annelerini yazlığa götürdü, oğlan kursa gitti. Ben tüm gazeteler ve pazar ilaveleri ile başbaşa kaldım, mutluydum.
Pazartesi arkadaşla buluşup Tatil filmine gittim. Romantik komedi, böyle yumuşak yumuşak , görüntüler oyuncular, mekanlar, herşey güzeldi. 2 saate yakın rüya aleminde yaşadık.
Salı günü temizlik sonrası alt komşuma bebek tebriğine indim. Tam yılbaşı günü doğum yapmıştı. Gerçi bana bir hoşgeldine bile gelmeyen komşular ama insanlık bende kalsın dedim. Bir de ne bileyim, o bebecik herşeyden habersiz. Kin gütmenin anlamı yok.
Çarşamba anneme gittim.
Dün önce bankaya gidip arabanın vergisini yatırdım, ufak tefek (çerçeve)alışveriş yaptım, işim bittikten sonra da halama uğradım, biraz da orda muhabbet ettik.
Yarın iki arkadaşım bana kahvaltıya gelecekler. Birazdan çıkıp kahvaltılık malzeme alacağım, sonra da azıcık süpürge, toz alma ve lavabo ovma faslı var. Akşamsa kuzenlere yemeğe gideceğiz. Eh, en azından yemekle uğraşma derdim yok.
Rutin değişti mi? Hayır, aynı şeyler ama o rutin kısmın arasına biraz değişik bir şeyler koymak istiyorum arada. Bu bir film de olabilir,arkadaşlarla dışarıda toplanmak da olabilir, işte birşeyler yapacağım.
Bu arada 29 Ocak'ta kardeşim ve yeğenim geliyorlar İstanbul'dan. 10 gün kalacaklar. Nasıl özledim keratayı. İşte benim moral kaynağım geliyor, daha ne isterim?

4 yorum:

Ayçiçeği dedi ki...

Oh ne güzel, kendini iyi hissetmeye başlamışsın :))
Ayrıca "kendini iyi hisset" hediyesine de bayıldım :))
Yeğenin de tam moral kaynağı olur :)

Unknown dedi ki...

29 ocak demek iyi eğlenceler şimdiden..sevdiklerinle birlikte olmak daha da iyi gelecektir sana umarım...

Buarada blogumda sana bir linkte ben açtım...artık sürekli takibimdesin..;) :)

sevgiler!

pınar dedi ki...

madem kendini iyi hissediyorsun çenebaz sobeledim seni cevapla bakalım:))

cenebaz dedi ki...

Ayçiçeğim, sağol. Evet ben de sevdim o hediyeyei. Bir de yeğenim gelse, süper olacak.
Ezgicim, sağol. Ben kimseye link vermiyorum ama sen de takibimdekilerdensin. Zaten ara sıra yazdığım yorumlardan anlıyorsundur.
Pınarcım, evet gördüm sobeni. Şimdi yazıcam hemen.