Cuma, Aralık 30, 2005

Hediye Seçimi

Bu aralar evin tadilat işleri ve kredi kullanımı nedeni ile çok yoğundum. Normalde yeniyıl hediyelerimi son dakikaya bırakmam ama bu sefer böyle oldu. Bugün benim için son gündü, bu iş ya bugün bitecekti ya bugün. Çünkü yarın arkadaşlarla yılbaşı kutlaması yapacağız öğle tatilinde. E sonra benim gibi emekliler devam ederiz muhabbete. Hediye alacak zaman kalmaz yarın bana ,biliyorum

Neyse, öğlen vapurla Konak'a geçtim. Önce Konak Pier'de yeni açılan Body Shop'a uğradım. Çok uygun fiyatlı ve benim süslü - kokoş arkadaşlarım için hem güzel hem faideli şeyler buldum. Oradan Kemeraltı'na geçtim. Kemeraltı'nın sonuna doğru çok ehven fiyatla pijama satan bir yer var. Kadın- erkek- çocuk boy boy renk renk pijama. Aile büyüklerine sıradan pijama aldım. Hem benimkilere hem de eşiminkilere . Bu arada kayınpederime hesap makinesi aldım ki bizimkini kurtarabileyim. Malum vergi iadesi yazma dönemi. Bizim hesap makinesi gitti, gelmiyo. Yani hem hediye,hem de bizimkini kurtarma operasyonu. Dönüşte tekrar vapur, elimdekileri eve bıraktım ve tekrar çarşıya çıktım. Bu kez yılbaşı gecesi birlikte olacağımız arkadaşlar için birşeyler aldım. Ama bunları hep atom karınca şeklinde yapıyorum. Ha,bu arada işleri yoğun diye hiçbir mağaza doğru dürüst hediye paketi yapmadı. Yalnızca süslü torbalara koydular. Çarşıdan şööle Noel babalı, geyikli kaplama kağıtları aldım. Hediyeleri paket yaptım.

Yılbaşında genellikle her yıl aynı arkadaşlarla bir araya geliyoruz. Hem biz iyi anlaşıyoruz, hem de çocuklar. Ertesi gün de mutlaka hem benim hem eşimin ailesini ziyaret ederiz. Annemlere gidince teyzeme de uğrarım. Aynı apartmanda altlı- üstlü oturuyorlar. Sonra kayınvalidelere gideriz. Bizim gittiğimiz saatlerde, sözleşiriz görümcemle çocukları da gelir. Hem kutlama hem de hediye değiş- tokuşu yaparız.

Kısacası,ben hazırım,yılbaşı ve de yeniyıl gelebilir.

1 yorum:

ZeYNeP dedi ki...

Merhaba,
rica etsem bana bu yerin ( pijama satan yerin ) tarifini yaparmısınız ? diyorum ya sizi okurken İzmir i tanıyorum diye,
Teşekkür ederim,

sevgilerimle
Figen