Salı, Aralık 27, 2005

Harika Haftasonu

Biliyorum,haftasonunu yazmak için biraz geç, ama ne yapabilirim? Dün banka - tapu- vergi dairesi adlı devlet şeytan üçgeninde kayboldum resmen. Son olarak Çarşamba günü işlem yapmam gerekiyor. Ondan sonra umarım bir daha hiçbir devlet dairesinin kapısından bile geçmem. Bunlar orada vatandaşı canından bezdirmek için varlar, dün buna inandıım artık.

Neyse, gelelim haftasonuna. Cumartesi sabahtan kalktım, kahvaltımı yaptım, duşumu aldım. Öğlen saat 2 gibi arkadaşımla buluştum. Bu bizim geleneksel yılbaşı toplantımızdır. Her yıl yılbaşından önceki son Cumartesi günü buluşur, bu yıl da görüşebildiğimize şükreder, gelecek yıl da buluşabilmeyi diler, yeniyılın şerefine kadehlerimizi kaldırır ve hediyelerimizi veririz. Tabi yanında boool muhabbetle. Bu bizim onunla tanıştığımız 86 yılından beri devam eden bir geleneğimiz. Yerimiz de bellidir. Her yıl aynı yere gideriz. Mutlaka buz gibi beyaz şarabımızı açarız. Ondan sonra gelsin muhabbet. Aslında hemen hemen hergün telefonla görüşüyoruz , ailece biraraya geliyoruz ama bu buluşmamız farklı.

Oradan saat 6 gibi ayrıldım. Eve geldim.Daha hafta başından annem çağırmıştı , onlara gittik. Onlarda yılbaşında arkadaşlarımızla birlikte olacağımız için yılbaşı kutlaması gibi düşünmüşler ve sofrayı donatmışlar. Tabii orada da yemek, içki, muhabbet derken gece eve geldikten kısa bir süre sonra ben televizyonun karşısında uyumuş daha doğrusu sızmışım. E bu kadar alkolden sonra normal.

Pazar sabahı güzel bir aile kahvaltısından sonra yeni eve gidip mutfakçı ile buluştuk. Tadilata başladılar. Biraz fikir alışverişinde bulunuldu. Oradan doğru kayınvalideye öğle yemeğine. Görümcem, çocukları ve eşimin halası da oradaydı. Güzel ve mükellef bir sofra vardı yine. Ya, galiba ben sürekli yemekten bahsediyorum ama ben zaten yemek için yaşayanlardan olduğumdan doğal tabii. Akşam eve dönüş , pazartesi ütüleri, etrafı toplamak falan derken haftasonu bitti yine. Ama benim için güzel ve muhabbet dolu bir tatildi.

Ama dün, sabah evden sabah 8.30'da çıktım ve kısa özetini yukarıda geçtiğim günüm bedenselden ziyade ruhi bir yorgunlukla saat 18'de bitti. Bugün enerji toplamalıyım. Yarın yine devlet dairesi ile uğraşacağım çünkü. Zaten bugün fazla iş de yok. Bir yemek yapılacak. O da halloldumu , kendimi bloglar dünyasına atacağım. Benim en büyük dopingim.

Herkese iyi bir hafta diliyorum

2 yorum:

pınar dedi ki...

güzel bir haftasonuymuş gerçekten. bol yemeli içmeli:) tapu banka işleri uğraştırır ve yorar tabi ama tatlı bir uğraştır heralde. sonu iyi çünkü:)

Hayatta Giderken dedi ki...

Merhabaaaa!
Ne güzel bol yemeli içmeli bir hafta sonu geçirmişsin. Ben de evde geçirmediğm haftasonlarında senin gibi olurum. Annem de kayınvalidem de en güzel hünerlerini döktürürler. Homini gırtlak yapar döneriz bizde :)
Benim bloguma da beklerim canım.
Sevgiler
www.blogcu.com/yaldizy
Kavak yelleri