Perşembe, Ekim 28, 2010

Çifte Kutlama


Yarın, her yıl olduğu gibi bizde çifte kutlama var. Hem Cumhuriyetimiz 87 yaşına basacak, hem de canım babam 77 yaşına:))) Babam Cumhuriyetin 10.yılında doğmuş. Her zaman benim doğuşum ne şenliklerle kutlanmış diye bize takılır. Tabi, cumhuriyet bayramında doğduğu için de adı;Cumhur:)) Cumhuriyetimize de , canım babama da nice yıllar diliyorum.

Not: Foto, Pastacı'nın eski bir postundan. Sanırım resmi kullanmama kızmaz. Hem Cumhuriyet'i hem de doğumgününü simgeleyen bir resim olduğundan çok beğendim.

17 yorum:

Banu dedi ki...

Hem cumhuriyetimize hem de babana nice yillar diliyorum.

pie kurabiye dedi ki...

Babana nice sağlıklı yaşlar canım.Cumhuriyet Bayramımız da umarım yüzyıllar boyu kutlanır.
(Ben de Bayrak kurabiyeler yaptım bugün.Pastanla takım olacaklar.)

Leylak Dalı dedi ki...

Babaya nice yıllar, Cumhuriyetimize de.
Sağlıkla, huzurla, barışla, sevgiyle...

cenebaz dedi ki...

Banucum, teşekkürler.

cenebaz dedi ki...

Petekçim, teşekkürler. Kurabiyelerin de enfestir eminim:))

cenebaz dedi ki...

Leylak Dalm, teşekkürler.

nimetin.blogspot.com dedi ki...

bende pastayi sen yaptın zannetmiştim cenebazım:)))
Babana saygilar

nimet

Unknown dedi ki...

nice nice yıllar hem babana hemde cumhuriyete:))

Oya Kayacan dedi ki...

Babacığına ve cumhuriyetimize sağlıkla, dimdik ayakta nice yıllar diliyorum Çenebaz.

cenebaz dedi ki...

Nimetim, nerde bende o pastayı yapacak marifet. Biz kendi çapımızda kek, börekle idare ediyoruz:))Babam adına sağol.

cenebaz dedi ki...

Elçinim, sağol.

cenebaz dedi ki...

Oya Hanım, sağolun ve amiiinnn, her ikisi için de.

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Çenebazım, Cumhur amcaya nice seneler, Allah ona uzun ömürler versin inşallah, rahmetli babamla yaşıtmış. Cumhuriyetimiz de kutlu mutlu olsun..

cenebaz dedi ki...

Serapçım, sağol. Baban da nurlar içinde yatsın.

Çınar dedi ki...

Cumhuriyetimize ve Babana nice yıllar dilerim

Sevgiler

cenebaz dedi ki...

Çınarım, teşekkürler.

laleninbahcesi dedi ki...

babanıza gecikmişte olsa sağlıklı mutlu yaşlar dileği bırakmak istedim... Yeni yaşlara yıllara hep sevdikleriyle hep keyifle...