Cuma, Mayıs 14, 2010

Ordan Burdan


Güzel bir günün ardından yazıyorum. Son emekliler toplantımızı bugün yaptık. Kısmetse artık bir sonraki toplantı Ekim gibi olur. Şimdi kimimiz yazlık ve tadilat telaşında, kimilerinin çocuklarının ÖSS'leri var. Birbirine yakın oturanlar ara ara görüşse de böyle toplu haldeki gibi olamaz. Bugün toplantımıza eski bir arkadaşımız da katıldı. Onunla da hasret giderdik. Gittiğimiz arkadaşsa ellerine sağlık, çok güzel şeyler yapmış. Her zamanki gibi yedik, içtik, muhabbet ettik, güldük, hep bir ağızdan konuştuk, moral depoladık geldik.

Geçen cuma oğlum ve kız arkadaşı[ki bundan sonra metinde kızımız olarak anılacaktır:))] anneler günümü erkenden kutladılar. Haklı olarak kızcağız o gün programımız vardır diye Cuma akşamından kutlama yapmak istemiş. Koca bir demet çiçek ve H.alide E.dip romanı almışlar bana. Kızımız şimdiden benim zevklerimi çözdü, darısı 19 yıllık oğlumun başına:)) Pazar günü ise sabah kahvaltıya k.valideye gittik, öğleden sonra ise anneme. Hepsi bizi zaten 4 gözle bekliyorlar. Hazırlanmışlar, güzel güzel yemekler yapmışlar. Hediyelerimizi verdik, birlikte yemek yedik, öpüştük, koklaştık ve bir anneler gününü daha idrak ettik:)) İnşallah daha nice anneler günlerinde birlikte oluruz.

Pazartesi günü teyzemi yine hastaneye getirdiler, çok ağrısı varmış. Ancak çok ilginçtir ki bir türlü net bir teşhis koyamıyorlar. Pazartesi günü teyzemle ilgilenmek için K.arşıya D.evlet Has. tanesindeydim. Sonunda gene bir şeyin yok deyip gönderdiler. Gerçi teyzemin safra kesesinde taş var. Yaşı ve hastalıkları itibariyle ameliyat yapılamıyor. O da pek perhizine dikkat etmiyor. Sanırım ağrılar oradan kaynaklanıyor. Umarım bu kez verilen ilaçlar işe yarar.

Çe.şmeyi epeydir boşladık. K.validenin F.oça'daki eve tadilat işlerine girişilince ağırlığı oraya verdik. Evin tüm doğramaları ve kapıları değişiyor, pen yapılıyor, iç kapılar değişiyor, sonra da boya işleri olacak, kornişler takılacak ve tabii ki temizlik. Sanırım önümüzdeki hafta sonuna anca yetişir. K.valideyi evine yerleştirdikten sonra biz Çe.şmeye daha rahat gideriz. Çünkü şu an o işlerle eşim ilgilenmek zorunda.

Bu hafta sonu eşimin doğum günü. En zor kısım ne alacağıma karar vermek. 21 yıldır doğumgünü, yılbaşı, evlilik yıl dönümü derken artık aklıma orijinal bir şey gelmiyor. Önerilere açığım.

Herkese şimdiden iyi hafta sonları:))

Not: Resim bizim bugünkü toplantıyı temsilen, getty images'den. Ayrıca biz 10 kişiydik bugün:))

12 yorum:

pie kurabiye dedi ki...

Seneye de inşallah tam kadro toplanırız.Hatta yeni emekliler katılır aramıza.
Şimdiden nice yaşlar eşine.
Svg.

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Bende emekli olmak istiyorum :(

cenebaz dedi ki...

Petekçim, inşallah toplanmaya devam. Biz gene ara sıra görüşürüz canım.

cenebaz dedi ki...

Böğürtlengözün annesi, o da olacak inşallah. Çok var mı emekliliğe?

Unknown dedi ki...

hediye işi çooook zor...

böğürtlengözün annesi dedi ki...

5,5 SENE :((

cenebaz dedi ki...

Elçin, evet hala kararsızım.

cenebaz dedi ki...

Böğürtlengözün annesi, çok da değilmiş ya. İnan bana göz açıp kapayana dek geçecek. Hayırlısı olsun

LEZZETLİ SOMUNLAR dedi ki...

Gülaycım,hobisi var mıdır?Erkekler genellikle hobilerine yönelik ürünlerden hoşlanırlar ve benim kocamın deyimiyle 'zübürtük olurlar' (yani sürprize şaşırırlar!!)Artık bi düşün bakalım..Şimdiden kutlu olsun Memocuğumuza..

cenebaz dedi ki...

Serapçım, bu ara fotoğrafçıklıkla ilgileniyor. En çok da tripod istiyordu ama oğlumla kızımız almışlar bile. Benden erkenci davrandılar yani. Bakalım bulacaz bi şeyler:))

Nenoni dedi ki...

Emeklilik iyidiiirrr :))
Ben de geçen sene emekli oldum..

cenebaz dedi ki...

Nenoni, iyi olmaz mı? Ama bana göre daha taze emeklisin Nenoni, ben Mart başında 6 yılı tamamladım:))