Salı, Ocak 19, 2010

Gündemden

A.ğca hapisten çıktı, sanki adam kahraman. Katillerin yüceltildiği bir coğrafyadayız, çivisi çıkmış her şeyin. H.ürriyet'ten K.anat At.kaya'yı eskiden beri izlerim, çok severim. Bugün aynı konuda yazmış. Lütfen bir tık.

Dün D.eniz F.eneriydi, bugün İ.H.H. diye başka bir ucube.Hala insanların vicdanlarını sömürerek, kendileri semirmeye devam ediyorlar. Bununla ilgili , yine H.ürriyet'te Y.alçın B.ayer'in köşesinde bir okur mektubu var,kısa olduğu için aşağıya kopyaladım.
"KAYSERİ’den bir okurumuz diyor ki: Haiti felaketi ilk duyulduğunda Türk Kızılayı aynı gece sabaha karşı yola çıktı. Kızılay, bölgeye ulaşan ilk Türk ekibi olarak bu yolculuğu ancak 18 saatte tamamlayabildiği resmi internet sitesinden duyurdu. ‘İslami referanslı’ bir gazetede, İHH yardım ekiplerinin bölgeye ulaştığı ve 3 kamyon dolusu erzakı depremzedelere dağıttığı haberi yer aldı. Uçakla bile 18 saatte ulaşılabilen Haiti’ye, İHH hangi ulaşım araçlarıyla yardım götürdü? Kaos yaşanan bölgede nasıl kamyon temin ederek kimler kanalıyla yardım dağıtıldı? Türkiye’den kalkan uçak sayısı belli ve hepsi Başbakanlık denetiminde uçtu. Hürriyet’ten Faruk Zapcı’ya göre, bölgede yardım dağıtmak bile neredeyse imkânsız. Deniz Feneri’ni unutmayın."

Gazete okurken, tv'de haber izlerken kalbim sürekli bir mengenede sıkıştırılıyor gibi hissediyorum, içim sıkılıyor ve o karamsarlık gün boyu beni bırakmıyor.

Bu kadar mı unutkan bir milletiz, bu kadar mı aptalız? Aziz Nesin'i yine rahmetle anıyorum:(

8 yorum:

Özlem dedi ki...

işte bizim geçmişteki yaralarımıza tekrar yara sürmeye çalışan insanları alıyoruz biz en tepemize en lükslerimize yerleştiriyoruz.
beğenmediklerini değiştiriyoruzzz

cenebaz dedi ki...

Özlem, merhaba. Maalesef doğru söylüyorsun.

Alp ve Ege'nin Annesi dedi ki...

P.Agaci Deniz Feneri sansasyonundan hemen sonra onu kaldirip buIHH yi linklemisti, ben de gidip bakmistim tabiki islami referansli bir yardim dernegiydi!!!

cenebaz dedi ki...

Alp ve Ege'nin annesi, inan ben de aynı şeyi yapmıştım ve bu sabah da bu yazıyı yazmadan önce bir kez daha baktım. Bu derneklerin hepsi ha Ali Veli ha Veli Ali hesabı. Hala bunlara bağışta bulunanlara da diyecek bi şey yok...

yalnızlar kraliçesi dedi ki...

yüreğine sağlık..

cenebaz dedi ki...

Yalnızlar Kraliçem, senin de...

Asortik Krep dedi ki...

Yolda tökezleyenden bayrağı yenileri devralıyor, çünkü beklenti yüksek.

cenebaz dedi ki...

Asortik, maalesef:((