Salı, Mayıs 27, 2008

LOST



Lost yüzünden, yalnız blogdan değil, bilgisayardan ve pek çok şeyden uzak kaldım. Ben daha önce 1. sezonu izlemiştim. Oğlum arkadaşından 2. sezonu bulmuş. Eşim diziyi pek sevmediğinden gündüzleri izliyorum. E, tabi günlük işler, gelen, giden ya da benim gitmek zorunda olduğum yerler, gün içinde zaten bana pek zaman kalmıyordu. Kalan zamanda da diziyi izlemeye çalışıyorum. Şu an evde temizlik var da o yüzden yazabiliyorum. Salon temizlendiğinden ben seyredemiyorum, bari hem 2 satır yazıp, hem millet neler yapmış bloglara bir bakayım dedim. Bu arada oğlumun aynı arkadaşında 3. sezon da varmış. 2. sezon bitsin, onu da izleyeceğiz.

11 yorum:

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Bizim evdede Pazartesi geceleri TNT de seyrediliyor ama ben bu aralar seyredemedim hiç. Bide zırt tırt reklam veriyorlar ,hevesim kaçtı yani.

cenebaz dedi ki...

Böğürtlengözün annesi, gerçekten de tv de izlemek daha zor. Evde izleyince hem reklam arası yok, hem de araya 1 hafta girmediğinden arka arkaya izleyip konuyu daha iyi takip edebiliyor insan.

uykucu dedi ki...

ben dıgıturkten izliyorum ama dvd'lerinide almak istiyorum 2 kez seyredilir sen izleyince ankarayada gönder:))

cenebaz dedi ki...

Figencim, tamam gönderirim. Haklısın, bazen dizinin başında olan olayları unutuyor insan, nerden çıktı şimdi bu oluyor birden:)

denizanasi dedi ki...

ah bu losttt.. ben en son 4 sezonun 11 bölümünü 5 saatte izledim. nasıl mı ? ara ara hızlı geçerek :=

pınar dedi ki...

ah bu lost yok mu, bloggerları elimizden alıyor:)
ben ilk 2 bölümünü izledim sadece ve sonra da vakit bulamadım diğerlerine.

cenebaz dedi ki...

Denizanası, bravo valla, hızlıymışsın:)) Benim 2. sezondan henüz izlemediğim 5 böüm var. Bunun 3. ve 4. sezonlarını da düşününce, bütün yaz Lost seyredicem herhalde püfür püfür klima altında:)

cenebaz dedi ki...

Pınar, aslında hiç bir kaybın yok:)) Ama insan başlayınca, eh bitireyim bari diyor, merak ediyor. Benim bi de oğluş faktörü var, o bana gaz veriyor, benden önce izlediğinden bak şu da olacak, bi şey daha var ama söylemem deyip beni meraklandırıyor:))

aaa dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Ah Çenebazım, bu Lost'ta kaybolanlar grubuna mı katıldın sen de?:) Yok yok, ben hiç bulaşmayayım. Yoksa imkan yok, kalkamam altından.:)

cenebaz dedi ki...

Fikrişim, bir yandan Lost, bir yandan yaz rehaveti, ben gerçekten çok boşladım bu interneti ya