Cuma, Mart 07, 2008



Bu kardeşimizi(!) geçen akşam BBC P.rime kanalındaki Love S.oup dizisinde gördüm. Sonradan araştırınca gördüm ki "Son Durak-F.inal D.estination" filminde falan da oynamış ama oradan ben de pek iz bırakmamış. Bu Cuma da bu olsun güzelimiz dedim.Adı M.ichael L.andes, hani merak eden olursa diye...

Gelelim çarşambaya. O gün malum anneme gidecektim, toplantıları için. Elim kolum dolu. Börek aldım, kek vardı, pelte vardı. Bir de anneme enginar pişirmiştim, onu da götüreyim, sürpriz yapayım dedim. Artık taksiyle falan giderim diye düşünürken öğle yemeğine eşim geldi. Ben de tabi anında şantajımı yaptım. Yemek veririm ama beni anneme götürürsen diye:)) İyi bir şans oldu o gün. Rahatça gittim anneme. Teyzemin gelini de gelmiş, o da gelirken börek, kurabiye falan almış. Zaten hepsi yaşlı, tansiyonlar, şekerler, kalpler gırla gidiyor. Eyvah dedim, buradan direkt E.ge Ü.niversitesi acile gidicez herhalde diye düşündüm. Çok komikler, çayları sakarinle içiyorlar ama tatlıları afiyetle yiyorlar. Neyse hepsini sağsalim evlerine gönderdik. Eh, bugün de şükür bi vukuat haberi gelmediğine göre hepsi iyi maşallah. Annemlerin 6 arkadaşı gelebildi. 2 tanesi başka şehirlerdeki çocuklarını ziyarete gitmişler. Biri de biraz rahatsızmış.Biz de 4 kişi olunca 10 kişi, curcunaydı ev. Hepsi nasıl neşeli, nasıl hayat dolu. başlarına gelen sağlık sorunlarını bile (şimdi
iyi olduklarından) gülerek anlatıp, kendileri ile dalga geçiyorlar. Güzel bir gündü.Her günümüz böyle olsa keşke

Herkese iyi tatiller, iyi haftasonları....

10 yorum:

Unknown dedi ki...

komik oluyor şu genç ihtiyarlar değilmi çok ta alemmmmm...

Dikkat! biyo var ! dedi ki...

Çenebaz
Sana teeee ne zamandan mail atmıştım ben yahu:/
Almadın mı,almamış gibi mi yaptın :(
Sana şifreli daveti göndericem eğer istiyorsan ve beni hâla unutmadıysan:/

Bu yazına yorum yazmamın fotodaki kardeşimle!!hiç bi alakası yoktur ehiiii

pınar dedi ki...

kadınlar günün kutlu olsun çenebaz:)
rüyamda seni gördüm, ben izmire gelmişim ve senle buluşmuşuz. sen 40 yıldır görüşüyormuşuz gibi öyle sıcak davranıyorsun ki hemen kaynaşıyoruz:)

cenebaz dedi ki...

Elçinim, haklıısn, çok tatlılar ya, altın kızlar diyorum ben öylelerine

cenebaz dedi ki...

Biyocum, ya daha önceki postlara yazdığın yorumlara da yazdım. Ayol, almadım ben o maili. Yeni bir davet gönderirsen sevinirim. Ayrıca iyi niyetinden hiç şüphem yok o kardiş konusunda:))

cenebaz dedi ki...

Pınarcım, senin de kadınlar günün kutlu olsun. İnşallah bu yıl geldiğinde görüşücez bu sefer:))

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Dünya ahiret gardaşımdır ve pek güzel delikanlıdır kendisi.:)) Altın kızlar durumunu okurken hayal ettim, ne kadar hoş yahu. Şu pizzanın hamburgerin yanına diyet kola isteyenler misali.. misali ben.:))

böğürtlengözün annesi dedi ki...

Umarım bizde ileride öyle sağlıklı,sevimli,neşeli bir ihtiyar oluruz :)....

cenebaz dedi ki...

Fikrişim, olsun, en azından alacağın kalori miktarı azalmış oluyor:))

cenebaz dedi ki...

Böğürtlengözün annesi, umarım öyle oluruz:))