Cuma, Şubat 22, 2008



Bu cuma güzeli, modası geçmeyenlerden biri. Pek de hülyalı bakmış:))

Çarşamba düşündüğüm gibi dinlendim evde. Dün anneme gittim. İyilerdi, şükür. Bugün yine evde oturmak istiyorum. Dün gece K.anal D. de 32. G.ün programını seyrettim. 2,5 gibi bitti, yatıp uyuyana kadar saat 3'ü buldu. Zorun neydi diyeceksiniz? Baştan biraz bakayım dedim, sonra konuşmalar hararetlenince zamanın nasıl geçtiğini anlamamışım. Program bitince saate baktım, oooo çok geç olmuş. Konu türban tartışmasıydı. M.A. B.i.rand'ın sunduğu programda konuklar; G.ülsün B.ilgehan, C.engiz Ç.andar, A.li B.ulaç(Z.aman'dan)ve 2 öğretim görevlisiydi, tabii bir de tartışmanın yapıldığı M.altepe ünv. nin öğrencileri. Bu konuda detay ve yorum yazmak istemiyorum, görüşüm belli ama Rektörün yaptığı kısa kapanış konuşması çok güzeldi, anlayana... Yalnız tek korkum düşüncelerini bu kadar net ve basit olarak açıklayan rektörün, birilerinin hedefi haline gelmesi, başına bir iş
gelmesi:((( Umarım her şey orada kalmıştır.

Bugün evdeyim. Sabahtan renklileri attım, şu doğalgaz işi nedeni ile pek çok şey tozlandı. Daha 2. bir parti renkli daha yıkayacağım.Akşam için kiminin papaz yahnisi, kiminin soğan yahnisi dediği et ve arpacık soğandan müteşekkil:)) yemeği yapıcam, ne zamandır canım çekiyordu, şöyle booooll kimyonlu. Yanına pilav. Öğleden sonra belki akşamın acısını çıkarmak için kısa bir öğle uykusu çekerim, şöyle tv karşısında bir T.ürk filmi eşliğinde, 1-2 saat kadar:))

Bu haftasonu İ.zmir'de hava muhteşem olacak. Yarın 19 derece civarında olacak diyor kanallar. Bir yerlere gitmek lazım. Aslında en iyisi Çeşme'ye gitmek, hem yazlık ne alemde akan bir yerleri var mı diye bakmak ama eşim üşenir biliyorum, çünkü pazar günü de annelerini malum(!) Foça'ya götürecek.Hiç olmazsa Bostanlı sahilinde dolaşıp, Y.asemin Cafe'de bir şeyler içilebilinir deniz ve güneşe karşı

Herkese iyi haftasonları

7 yorum:

[ fiкяiмiи iиcє güℓü ] dedi ki...

Pırıl pırıl güneşli bir Cuma ve karşımda şu adam.:) Sen de İzmir'in o muhteşem havasının tadını çıkaracak bir şeyler bulursun eminim. Varsın giden gitsin Foça'ya.:)

Unknown dedi ki...

yaaa son parafta anlattıkların beni benden aldı be çenebazımmm:(
oarada olmak isterimmm.....

cenebaz dedi ki...

Fikrişim,haftasonu hava gerçekten güzeldi ama havanın tadı çıkarılamadı, detayları posta yazıcam:((

cenebaz dedi ki...

Elçinim, buyur gel, birlikte gideriz oralara:))

pınar dedi ki...

çanakkalede hava güzel olduğuna göre izmirde haftasonu harikaydı eminim demi çenebaz:P
soğan yahnisini ben de çok severim, iyi ki hatırlattın bak ne pişirsen derdinden bir günlük yırttım:)

cenebaz dedi ki...

Pınarcım,hava çok güzeldi, hala da çok güzel. Akşamları soğuk olsa da gündüz tam bahar havası. Yemek konusunda yardımcı olabildiğime sevindim. Aslında bloğun sağ tarafına öyle bir köşe mi açsam acaba? Bugğn ne pişirelim ya da Bugün ne pişirdim köşesi. Bak ben bunu bi düşüneyim:))

pınar dedi ki...

süper bir fikir çenebaz, hiç düşünme hemen aç o köşeyi.artık ne pişirsem derdine son:p